ee lähtenä vaikka painoin sitäPelaruzi kirjoitti:Numpäät pilikku.
Paina pilkkua kaksi kertaa.Niissä oli joillakin niitä käynnistys ongelmia ei lähde pakosti vaikka painaa pilkkua kaksi kertaa.Antti97 kirjoitti:ee lähtenä vaikka painoin sitäPelaruzi kirjoitti:Numpäät pilikku.
No sen voi poistaa vain jos poistaa farminginki.. Eli poista farminki ja asenna uurestaa se farminki ni profarm häviää pelistä.Valtra_mies kirjoitti:Jos joku tiätää niin neuvvoo nopeeta,elikkä pystyykö ProFarmin poistaa koneelta,jos sen asensi,mut jos sen voi poistaa koneelta niin kertokaa mistä ja miten?!
Juu sain toimimaan,mut kiitoksia neuvvoista!valtra man kirjoitti:No sen voi poistaa vain jos poistaa farminginki.. Eli poista farminki ja asenna uurestaa se farminki ni profarm häviää pelistä.Valtra_mies kirjoitti:Jos joku tiätää niin neuvvoo nopeeta,elikkä pystyykö ProFarmin poistaa koneelta,jos sen asensi,mut jos sen voi poistaa koneelta niin kertokaa mistä ja miten?!
E: Onko ls09:iin omaa erillistä BGA siiloa? Vai käykö ls11 BGA:t ls09:iin? Aloin mappia tekeen ls09:iin, niin ois mukava tietää..
Valihe giantsissa se puu, sitte File --> Export selection ja etit sen kansion minne haluat sen i3d:n. Sitte tallennat sen i3d:n sinne kansioon. Ja uota ennen ota ne sen puun tekstuurit sieltä mapin kansiosta siihen kansioon jonnekka aijot tallentaa sen i3d:n.matias kirjoitti:Jos haluun ottaa jostain muust mapist vaikka yhen puun, niin millä mä saan sen i3d sinne kansioon missä on sen texturit? Oon tehny silleen ennen et oon importannu koko mapin ja poistanut siitä sitten yksitellen, mut ei jaksais yhen puun takia tehä sellatti
Täs asias mua kiinnostaa se,että mitenkä nuo tekstuurit saa otettua siältä kansiosta ja liitettyä tohon kansioon,mihinkä haluu tonn puun.valtra man kirjoitti:Valihe giantsissa se puu, sitte File --> Export selection ja etit sen kansion minne haluat sen i3d:n. Sitte tallennat sen i3d:n sinne kansioon. Ja uota ennen ota ne sen puun tekstuurit sieltä mapin kansiosta siihen kansioon jonnekka aijot tallentaa sen i3d:n.matias kirjoitti:Jos haluun ottaa jostain muust mapist vaikka yhen puun, niin millä mä saan sen i3d sinne kansioon missä on sen texturit? Oon tehny silleen ennen et oon importannu koko mapin ja poistanut siitä sitten yksitellen, mut ei jaksais yhen puun takia tehä sellattiJa sitte jos se on väritön niin sillon korjaa tekstuurien polut sieltä i3d:stä.
Kiitos sinulle.valtra man kirjoitti:Valihe giantsissa se puu, sitte File --> Export selection ja etit sen kansion minne haluat sen i3d:n. Sitte tallennat sen i3d:n sinne kansioon. Ja uota ennen ota ne sen puun tekstuurit sieltä mapin kansiosta siihen kansioon jonnekka aijot tallentaa sen i3d:n.matias kirjoitti:Jos haluun ottaa jostain muust mapist vaikka yhen puun, niin millä mä saan sen i3d sinne kansioon missä on sen texturit? Oon tehny silleen ennen et oon importannu koko mapin ja poistanut siitä sitten yksitellen, mut ei jaksais yhen puun takia tehä sellattiJa sitte jos se on väritön niin sillon korjaa tekstuurien polut sieltä i3d:stä.
Ee.. Eti mapin kansiosta sen puun tekstuurit ja laita ne sinne kansioon mihin haluut sen puun i3d:nki, siis kopioi ja sitte Liitä.Valtra_mies kirjoitti:Täs asias mua kiinnostaa se,että mitenkä nuo tekstuurit saa otettua siältä kansiosta ja liitettyä tohon kansioon,mihinkä haluu tonn puun.valtra man kirjoitti:Valihe giantsissa se puu, sitte File --> Export selection ja etit sen kansion minne haluat sen i3d:n. Sitte tallennat sen i3d:n sinne kansioon. Ja uota ennen ota ne sen puun tekstuurit sieltä mapin kansiosta siihen kansioon jonnekka aijot tallentaa sen i3d:n.matias kirjoitti:Jos haluun ottaa jostain muust mapist vaikka yhen puun, niin millä mä saan sen i3d sinne kansioon missä on sen texturit? Oon tehny silleen ennen et oon importannu koko mapin ja poistanut siitä sitten yksitellen, mut ei jaksais yhen puun takia tehä sellattiJa sitte jos se on väritön niin sillon korjaa tekstuurien polut sieltä i3d:stä.
Ku emmää ainakaan oo onnistunu viä silleen tekeen,että kopioin suoraan sieltä puun i3d:stä puun tekstuurin ja liitän sen vaan suoraan sinne kansioon,mihinkä haluun ton puunki tallentaa.
Ihan sama, tavallinen kansio jonka nimi ON vaikka "dbfjgdbukabhsaAAJSKVBHKKBGVAV"Valtra_mies kirjoitti:Mut minkämoinen toi kansio pitää olla,mihinkä haluaa liittää i3d:n/tekstuurin?!
Ookke.valtra man kirjoitti:Ihan sama, tavallinen kansio jonka nimi ON vaikka "dbfjgdbukabhsaAAJSKVBHKKBGVAV"Valtra_mies kirjoitti:Mut minkämoinen toi kansio pitää olla,mihinkä haluaa liittää i3d:n/tekstuurin?!
Ei ole vaikeaa kun ossaaValtra_mies kirjoitti:Ookke.valtra man kirjoitti:Ihan sama, tavallinen kansio jonka nimi ON vaikka "dbfjgdbukabhsaAAJSKVBHKKBGVAV"Valtra_mies kirjoitti:Mut minkämoinen toi kansio pitää olla,mihinkä haluaa liittää i3d:n/tekstuurin?!
Pakkaat esim. WinRAR ohjelmalla ne modit pakettiin.tratorimies kirjoitti:Miten modipakkaus tehdään?