Tuohon tulee maaston vaihtelua vielä!
Ookko varma, että tuloo jakoon asti?taavettimies kirjoitti:Lattaan heti ku valmistuu kyllä on hieno!!!!!:)
Nosiis... Siin on talon piha jota ympäröi pelto.FS2011M0ds kirjoitti:Mitä h**vettiä toi yks talo tekee keskellä peltoa.... Siirtäisit ees sen paikkaa ja laittaisit siihe viljaa..
Päästä tehty, luulisin.Farmari99 kirjoitti:Mitä tän mapin siis on tarkotus esittää?
Niin. Verrattuna siihen paljonko sitä viel pitää tehämatsoniih kirjoitti:Voi piru et tuo kakkosfarmion hieno :O Ja minä nyt tuota mettää vielä paljoo oo tehny
Nnnoo taas ku saan sun koneel tehtyy tätä (ku ei se mun koneen kiantsi toimi) nii saattaa tulla valmiikski mut ookkos tehny niitä muokkauksia mitä käskin?Appelsiini kirjoitti:Niin. Verrattuna siihen paljonko sitä viel pitää tehämatsoniih kirjoitti:Voi piru et tuo kakkosfarmion hieno :O Ja minä nyt tuota mettää vielä paljoo oo tehny
Muokkaukset ovat valmiit ja enää puuttuu metsät ja ruohot mitä mehtään tulloooooomatsoniih kirjoitti:Nnnoo taas ku saan sun koneel tehtyy tätä (ku ei se mun koneen kiantsi toimi) nii saattaa tulla valmiikski mut ookkos tehny niitä muokkauksia mitä käskin?Appelsiini kirjoitti:Niin. Verrattuna siihen paljonko sitä viel pitää tehämatsoniih kirjoitti:Voi piru et tuo kakkosfarmion hieno :O Ja minä nyt tuota mettää vielä paljoo oo tehny