By: Wohlstandskind & yekk1
Lataus (freakshare.net)
EDIT Täältä voi ladata kaikki modcontestin modit
Ei näy. Siis mulla ei näy. Siinä on vaan sellanen neliö ja sen sisällä ?Jolkkonen kirjoitti:Näkyykös toi kuva muilla? MEinaan ku mulla ei näy
?? Miksi? Mitä se tekee?Muskeli_ kirjoitti:oottehan muistanu painaa "k" ennenkuin rupeette puimaan?
no se vilja"säiliön" yläosa aukee ja se tyhjennysputki kääntyy oikeen ja se niinku menee vaan "peltotilaan"Claas_FANI kirjoitti:?? Miksi? Mitä se tekee?Muskeli_ kirjoitti:oottehan muistanu painaa "k" ennenkuin rupeette puimaan?
Ok. Kiitos. Enpä oo moisto hoksannu. En oo vielä puinu tankkia täyteen niin ei oo tullu tarvetta tyhjentää. KIITOS!Muskeli_ kirjoitti:no se vilja"säiliön" yläosa aukee ja se tyhjennysputki kääntyy oikeen ja se niinku menee vaan "peltotilaan"Claas_FANI kirjoitti:?? Miksi? Mitä se tekee?Muskeli_ kirjoitti:oottehan muistanu painaa "k" ennenkuin rupeette puimaan?
hmmmm.. oothan painanu "g" että leikkuri/pöytä lähtee päälle?Jannuzki kirjoitti:mulla tuo ei pui vaikka on siin field moodissa
joo kyllä se pyörimään lähtee, mutta kun yritän puida niin se ei vaan leikkaa sitä viljaa.. ja vettä ei sada.. Tolla uudella Sampolla kyllä pystyn puimaan.Muskeli_ kirjoitti:hmmmm.. oothan painanu "g" että leikkuri/pöytä lähtee päälle?Jannuzki kirjoitti:mulla tuo ei pui vaikka on siin field moodissaja vesisateella ei voi puida..
löytyykö päivitys?Jannuzki kirjoitti:joo kyllä se pyörimään lähtee, mutta kun yritän puida niin se ei vaan leikkaa sitä viljaa.. ja vettä ei sada.. Tolla uudella Sampolla kyllä pystyn puimaan.Muskeli_ kirjoitti:hmmmm.. oothan painanu "g" että leikkuri/pöytä lähtee päälle?Jannuzki kirjoitti:mulla tuo ei pui vaikka on siin field moodissaja vesisateella ei voi puida..
No mä en oo löytäny. Mutta ehkä semmosen joku vois skinata.Simulation kirjoitti:ei sattus löytyyn tähän mistään maissi-pöytää? ois tarvetta...
Lataa täältä toi Honeybee SP 35 Cutter sillä voi kaataa maissia : http://www.ls-mods.de/modContest2009Download.phpSimulation kirjoitti:noo, mää laitan sen normi-pöydän katkasemaan maissia...