No kysy siltä YV:llä.Farmari99 kirjoitti:Mutta käykö se Ännälle?Verkku kirjoitti:Ottakaa ny vaikka Ännän 903:st koppi ni pääsette vähemmällä...

No kysy siltä YV:llä.Farmari99 kirjoitti:Mutta käykö se Ännälle?Verkku kirjoitti:Ottakaa ny vaikka Ännän 903:st koppi ni pääsette vähemmällä...
No tee ny eres tuosta konepellistä oikian muotoonen.Ukkomezzo kirjoitti:Koppi on edistyny sisältä vaik kuin paljo mut miks se ei tässä näy...
Tää on taas vähä edistyny, hiljaa hyvä tulee kunhan vain jaksaa tehä.
Ehdotuksia nyt mitä viel tekis?
Vähän sivulle.. ( )urakkamies kirjoitti:No tee ny eres tuosta konepellistä oikian muotoonen.Ukkomezzo kirjoitti:Koppi on edistyny sisältä vaik kuin paljo mut miks se ei tässä näy...
Tää on taas vähä edistyny, hiljaa hyvä tulee kunhan vain jaksaa tehä.
Ehdotuksia nyt mitä viel tekis?
Mulla on tuolla my games kansiossa luotuna oma kansio sille projektille. Nyt sitä on hankala siirtää työ pöydälle tosin eikai siinä isohomma oo ojia ja ruohoja ja teitä tehä uudelleen ku tuo on nii aikuses vaihees..Jeppe kirjoitti:Missä muokkaat? Nimittäin jos mä muokkaan mappia työpöydällä, niin ei tallennus toimi, eikä myöskään jos zippi on samassa kansiossa.
Minä en osais eres tehä tollasta.Jeppe kirjoitti:Mulla menis tuoho monta tuntia.
Mulla menis kaks vuotta.Jeppe kirjoitti:Mulla menis tuoho monta tuntia.