No tottakai.Ännä kirjoitti:Meikäläine on tylsyytee muokannu kuvia keväältä... :DD Mitä ootte mieltä, lyönkö niittä tänne?
Tänne vaan !Ännä kirjoitti:Meikäläine on tylsyytee muokannu kuvia keväältä... :DD Mitä ootte mieltä, lyönkö niittä tänne?
Sulla on ollu vissiin aika paljo asiaa tällä foormilla kerrotavana.Jeppe kirjoitti:Jumalauta, 5000 viestiä koossa.
1999 kirjoitti:Nyt olis tasan vuos tullu oltuu täl forkal.
Kukaa saa enää sanoa mitää kun jo ollaan morkkaamassa?Teleman kirjoitti:1999 kirjoitti:Nyt olis tasan vuos tullu oltuu täl forkal.
Pystyyhä...Jeppe kirjoitti:Tais jäädä kuvat.fi:n käyttö mun osalta tähän, viittivät uudistaa sitä niin ettei kuvien linkkejä pysty kopsata. Kivat niille!
En minäkää aluksi, mutta sitten kopioin sen "taustakuvan" ja se kuva tuli. :DDJeppe kirjoitti:En minä ainakaa pystyny.
Jep, paitsi että e on tehty sillaan keljumaiseksi... Ja mainoksia aina kun aukasee uuen linkin...Jeppe kirjoitti:Tais jäädä kuvat.fi:n käyttö mun osalta tähän, viittivät uudistaa sitä niin ettei kuvien linkkejä pysty kopsata. Kivat niille!
Ei tarvitse. Klikkaa kuvaa oikeella hiirellä ja valitse "Näytä taustakuva" ni se kuva tulee.Jeppe kirjoitti:Piti vetää oikeen "Lähdekoodi" valikon kautta jotta sai. Jumalauta mitä paskaa.