Kuvaa:

Jotta ihmisiä vituttas, kun se ei toimi?Valmet 1102 kirjoitti:Komee mutoja viel. Tiiättekö miks opel keksittii?
Joo. Tai että foortie ei ois huonoin.Todomppa kirjoitti:Jotta ihmisiä vituttas, kun se ei toimi?Valmet 1102 kirjoitti:Komee mutoja viel. Tiiättekö miks opel keksittii?
Jos puhuisitte modista, ettekä mistää auto vertailuista?mese99 kirjoitti:ONNETOMAN POJAN ENSI LELU.
Joo no otetaan OT noihin aikasempiin viesteihin. Kuiteski vähän muotoja nii on komeee.beni95 kirjoitti:En miäkä näist perusta mutta kyllä tost helkarin hiano tulee.
No hahaha.Tuppurainen kirjoitti:Juu, kiitos, tää tulee vain ja ainoastaan jakoon nille, jotka eivät äsken mollanneet ooppelia
E: Toi rekisteritunnus on minun Opel Ascona C:stä
Onneks meillä on fiiatti. http://www.youtube.com/watch?v=w4YyZrmgyDk No joo on toi komee. Eikä oopelissa mitään vikaa oo.Todomppa kirjoitti:No hahaha.Tuppurainen kirjoitti:Juu, kiitos, tää tulee vain ja ainoastaan jakoon nille, jotka eivät äsken mollanneet ooppelia
No vitsi, vitsi, haittaak se?Todomppa kirjoitti:No hahaha.Tuppurainen kirjoitti:Juu, kiitos, tää tulee vain ja ainoastaan jakoon nille, jotka eivät äsken mollanneet ooppelia