Tarkotin, että mihin aikaan suunnilleen.Farmari99 kirjoitti:Eikö se selviä tuosta mun edellisestä viestistä?

Tarkotin, että mihin aikaan suunnilleen.Farmari99 kirjoitti:Eikö se selviä tuosta mun edellisestä viestistä?
Selvä ja kiva. Harmi, että lähetään mummin luo illalla.Farmari99 kirjoitti:Sitten illalla, kun se tilee UK:seenkin. Katos uppaan sen fiksatun version vaan UK:seen, niin ei tarvi montaa kertaa upata.Saatte ladata sen sitten sieltä.
Oikeestikko siinä on niitä (siis melkeen samanlaisia). Ne oli niin hienoja.Farmari99 kirjoitti:Se tulee ehkä siinä joskus neljän aikaan.Tuossa versiossa on muutes niitä (melkeen) samanlaisia koivuja, mitä Ännän mapissa on.
Eiks tullukkaan tänään?Farmari99 kirjoitti:Se tulee ehkä siinä joskus neljän aikaan.Tuossa versiossa on muutes niitä (melkeen) samanlaisia koivuja, mitä Ännän mapissa on.
Eikö tulekkaan tänään, olen odottanut koko päivän?Farmari99 kirjoitti:Se hylättiin. Tulee joko myöhään tänä iltana tai huomenna.
Joo, niin mää vähän aattelin, jos se vaan sopii.Valmet 1102 kirjoitti:Tähänkö se mun koppi ois tulos?
Siitä vaan. Siitehän se on sun ja mun yhteinen kones.Farmari99 kirjoitti:Joo, niin mää vähän aattelin, jos se vaan sopii.Valmet 1102 kirjoitti:Tähänkö se mun koppi ois tulos?
mistä sait ton elhon ?lsplayer1 kirjoitti:Teet vaan sellasen neliön ja "maalaat" sen sillä verkko tekstuurilla!
Viestissä on ''edit'' painike jolla voit korjata viestin tai poistaa sen.farming1 kirjoitti:oho väärä
Oliskohan vaikka modin pöllimistä?Farmari99 kirjoitti:Agronic:
![]() | Lataa tästä... |
Ei, kuule ihan ite skinasin.Valtra T kirjoitti:Oliskohan vaikka modin pöllimistä?Farmari99 kirjoitti:Agronic:
Lataa tästä...