Ei siel ollu hyttysii yhtää. Ja meinaakko että ku meet johonki tunturille nii siel hotelleja o?Ukkomezzo kirjoitti:Kävit hyttyset syöttämässä? Ite kun meen niin mielellään meen hotelliin enkä telttaan.

Ei siel ollu hyttysii yhtää. Ja meinaakko että ku meet johonki tunturille nii siel hotelleja o?Ukkomezzo kirjoitti:Kävit hyttyset syöttämässä? Ite kun meen niin mielellään meen hotelliin enkä telttaan.
Mahtaa olla ylpee olo. :DD Tota kun on viimiset 10 vuotta harrastettu. (älä ota vittuiluna...ValuXi kirjoitti:Oli se vaa aika rattosa viikko lapissa. Viis päivää vaellusta ja yöt teltassa kolmen muun jätkän kaa.
Sitte Maanantai ja Tiistai mökillä MISSÄ OLI SÄHKÖÄ! Ja tänä aamuna sitte otettii suunta kohti Lappajärvee.
Senkus lataat tuolta modeista.jemex kirjoitti:Vittu mä haluun International 684 modin saatana.
Kuvaa?maatila kirjoitti:Kävin tänää parturis ja värjäytin tukan mustax samalla. Tuntu iha homoje hommalta ku se lätki sitä moskaa tukkaa!
Vois laittaa?Maankääntäjä kirjoitti:Kuvaa?maatila kirjoitti:Kävin tänää parturis ja värjäytin tukan mustax samalla. Tuntu iha homoje hommalta ku se lätki sitä moskaa tukkaa!
Viddu se on 674 vanhan ja uuden välimuoto.Verkku kirjoitti:Senkus lataat tuolta modeista.jemex kirjoitti:Vittu mä haluun International 684 modin saatana.
Tää on vaan peli, onko sillä niin väliä?jemex kirjoitti:Viddu se on 674 vanhan ja uuden välimuoto.Verkku kirjoitti:Senkus lataat tuolta modeista.jemex kirjoitti:Vittu mä haluun International 684 modin saatana.
Ja jos oikein muistan nii eiks toi oo Tallinmäelt?Massey_man kirjoitti:Haminalaiset...
Se selittääkii jo paljon, eiks siel asu vähä outoo porukkaa?Temeksi kirjoitti:Ja jos oikein muistan nii eiks toi oo Tallinmäelt?Massey_man kirjoitti:Haminalaiset...Siitä Jussin marketin suoralta. Veikkaisin ainaki.
Kyä siel vähä sellasta juu taitaa asuu.Massey_man kirjoitti:Se selittääkii jo paljon, eiks siel asu vähä outoo porukkaa?Temeksi kirjoitti:Ja jos oikein muistan nii eiks toi oo Tallinmäelt?Massey_man kirjoitti:Haminalaiset...Siitä Jussin marketin suoralta. Veikkaisin ainaki.
![]()
On hienoo olla virolahtelainen.♥
Mua nauratti jo tuo ko tollanen polo nostettu kylellee. Joha siin pari jätkää tarvii et tollane auto edes nousee.Aecel kirjoitti:Olis ollu viel mopoauto, niin olisi nauranu niin saamaristi.
Mää ku luulin, et se o jullaan helvetillä ajettu toho.Temeksi kirjoitti:Mua nauratti jo tuo ko tollanen polo nostettu kylellee. Joha siin pari jätkää tarvii et tollane auto edes nousee.Aecel kirjoitti:Olis ollu viel mopoauto, niin olisi nauranu niin saamaristi.
Onon. Millos toi kävi? Pitää käyrä kattoo!Temeksi kirjoitti:Ja jos oikein muistan nii eiks toi oo Tallinmäelt?Massey_man kirjoitti:Haminalaiset...Siitä Jussin marketin suoralta. Veikkaisin ainaki.