AijaaJezba kirjoitti:Sitä sanotaan saarikentäksi.Ännä kirjoitti:No miks sitä sit sanotaa järvikentäks? :DD Ihmeellistä väkiä sielä.

AijaaJezba kirjoitti:Sitä sanotaan saarikentäksi.Ännä kirjoitti:No miks sitä sit sanotaa järvikentäks? :DD Ihmeellistä väkiä sielä.
Jee,tulee käyttöön ja kovaan sellaiseen. Täytyy mennä jo poistamaan muut mapit modikansiosta.Farmari99 kirjoitti:Joo, hyvä. Pyrin tekemään sen tänään siihen pisteeseen, että se tulee huomenna jakoon.Hyvässä tapauksessa se saattaa tulla jo tänään iltapäivällä jakoon.
No vittu tarviiko sitä tänne tulla sanomaan? Jos et tykkää siitä niin ei sun tarvi ladata/kommentoida sitä.Ls 2011 Fani kirjoitti:Pelkkää peltoa? Tuola riitä into pelata..
No vittu jos tekee mappia tietyltä paikkakunnalta, niin kai sillon kannattee tehä mahollisimman aito?? Mielpiteensä kyllä saa sanoa, mutta nää et tunnu ku valittavan joka asiasta.Ls 2011 Fani kirjoitti:En, mutta omaa mielikuvitustakin saa käyttää. MINUN MIELESTÄNI hauskempaa pelata, kun on puuta ja metsää enemmän!
Sitä vaa vituttaa.Ännä kirjoitti:No vittu jos tekee mappia tietyltä paikkakunnalta, niin kai sillon kannattee tehä mahollisimman aito?? Mielpiteensä kyllä saa sanoa, mutta nää et tunnu ku valittavan joka asiasta.Ls 2011 Fani kirjoitti:En, mutta omaa mielikuvitustakin saa käyttää. MINUN MIELESTÄNI hauskempaa pelata, kun on puuta ja metsää enemmän!
Myönnetään, tää valituksen aihe saatto olla turha. Mut pro kuvien valitus ei.Ännä kirjoitti:No vittu jos tekee mappia tietyltä paikkakunnalta, niin kai sillon kannattee tehä mahollisimman aito?? Mielpiteensä kyllä saa sanoa, mutta nää et tunnu ku valittavan joka asiasta.Ls 2011 Fani kirjoitti:En, mutta omaa mielikuvitustakin saa käyttää. MINUN MIELESTÄNI hauskempaa pelata, kun on puuta ja metsää enemmän!
Harjoitus tekee mestarin.hydroturbo kirjoitti:Kyllä on hieno mappi! Jos ois itellä taitoa nii rupeisin tekeen tästä oman talon ympäriltä olevasta aukiosta mappia
Mikäs se semmonen on?Farmari99 kirjoitti:Vaikka niinkin. Olisko kellään antaa linkkiä siihen mappiin, jonka mukana tuli se lautta, joka kelluu ja sillä pystyy menemään järvessä?