Meilläki on 512 kaa samat ongelmat tosin perä on kestäny, mutta äkeen ja paskakärrin vejossa pitää kytkimellä vaihtaa pikavaihteet. Mutta tuo case&new holland 2003-2008 powersihft laatikot on perseestä, nykkii nii saatanasti sama mikä vehe perässä, pitää aina kytkimellä vaihtaa pari vaihetta kerallaan.Kyllä se vaan niin on et jos johonki tottuu ni siitä ei palio voi merkkejä vaihella ja kyllä vaan merkisäkin on eroja.Esim meijä isos nyyskys joutuu hirviästi varroo perrää ko ruuvattu kone ja sittekö siinä o powershift ni se antaa aina tarpeen tullen pikkuse periksi ni hittaasti joutuu vaihteita vaihtaa ku joku isompi vehe peräs mutta onneksi c alueen automaatti vaihteet auttaa vähäsen ja pahin kohta on se alueen vaihto.
Vastaavasti pienemmäs voi runtata niitä vaihteita nii palioko haluaa ja sitäki o ruuvattu ainoastaa synkroa joutuu varoo.
Natikat & Caset
-
fendt_man
- Viestit: 152
- Liittynyt: 20.01.2012 20:27
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Natikat & Caset
- Tuppurainen
- Viestit: 4383
- Liittynyt: 23.12.2011 15:04
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Tuppurainen
- Paikkakunta: Pori
Re: Natikat & Caset
Meidän talos o ollu 845Xl case vm. 1987. Se ol oikea lengenda, ja kun se ol turbotettu, se kulki jottain 42 ja savupilvi ei ollut pieni. Mun isän kavereilla on sellaset, eikä niitte mielestä ole sillä traktorilla ole sellaista hintaa, jolla sitä ei pysty ostamaan.
Ja nykyään o etukuormaajalla varustettu mx100 ja cvx150, jossa on tehoa yli 225 hp ja kulkee alamäkeen melke 56! Se tuotiin 2009 iso-britanniasta.
Ja nykyään o etukuormaajalla varustettu mx100 ja cvx150, jossa on tehoa yli 225 hp ja kulkee alamäkeen melke 56! Se tuotiin 2009 iso-britanniasta.


____________________________________________________________
Toyota Crown JZS171W Tom's -03 / 1JZ-GTE
ex:
Toyota Corolla E10 HB 1.6 -96 / 4A-FE
Toyota Hiace LH66 4WD 2.4 -89 / 2L
-
Valtra_
- Viestit: 156
- Liittynyt: 12.02.2012 19:49
- Kielet: Suomi,englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_(fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Enpä tiiä
Re: Natikat & Caset
Tässä olis meitin natikka:

Se on natikka 474,kova veheje,ku kulkee 60 km/h.

Se on natikka 474,kova veheje,ku kulkee 60 km/h.

Rakun kyljessä pitää lukia notta VALTRA
- Verkku
- Viestit: 7103
- Liittynyt: 17.06.2011 18:46
- Kielet: suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Kankaanpää, Lohikko
Re: Natikat & Caset
Meilläki oli ennen 685xl:ää 574 ja soli maantielaatikolla ja iskä sai sillä sakot.
-
Osmo_
- Viestit: 289
- Liittynyt: 19.03.2012 16:35
- Kielet: Suomi, hiukan englantia, hablas sie sverige?
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Huittinen
Re: Natikat & Caset
Palataampas taas meitsin omaan elementtiin. Eli kivoihin nostoihin
Meille tuli joskus 80-90 -lukujen taitteessa 584 kahden David Brown 990:n kaveriksi. Sai heti peräänsä uudet 3X16'' Kvernet ja 3m äkeen. Vuonna '98 tuli uusi voimakone ja tällä kertaa 684 TA. Siitä oli johtosarja palanut ja kaupat tehtiin huoltoaseman pihalla koneen käydessä. TA ei pelannut pienellä alueella (kytkimen levyjen koko verrattavissa mopon kytkimeen). TA korjattiin ja moottori porautettiin koska oli väljä. Se lähti jo vuonna 2001 pois. Viime syksynä bongasimme iskän kanssa lehti-ilmoituksesta huittisissa myynnissä olevan 784 4X4 TA:n. Kävimme katsomassa sitä, heitimme tarjouksen ja myyjä ilmoitti viikon päästä että tulkaa hakemaan pois. Kone toimii kuin junan vessa, voimaa on kuin pienessä kylässä (kun vertaa 584:een), Perälevy siunaantui kaupanpäälle ja traktori sai juontokouran peräänsä, samaan aikaan 584:een tehtiin vinssi Corollan takasillasta. Nelivedon kartaani ja vetoakselit saivat uudet ristikot, verhoilu uusittiin ja öljyt vaihtuivat. 2-toiminen venttiilipöytä tehtiin (toimii kun 1-toiminen laitetaan päälle). Hytti ja nostolaitekansi pitäisi lähiaikoina irrottaa kun korjaa asentoa kokoajan. Nätisti veti tota Potilan 290:aa
Tosta se lähtee alkuun... Nimittäin sukupolvenvaihdos.

Torque Amplifier on juurikin samanlainen pikavaihde kuin MP. Pienemmällä alueella ei ole moottorijarrutusta ja paikalliskäytössä pitää pitää isommalla alueella (muuten ison alueen pakka palaa eikä vaihteet tahdo liikkua). Pienemmällä alueella nopeus on 17% hitaampi kuin isommalla alueella.urakkamies kirjoitti:Eikö se Natikan TA oo oikein pikavaide, niinkuin Massikan Multipoweri.
Meille tuli joskus 80-90 -lukujen taitteessa 584 kahden David Brown 990:n kaveriksi. Sai heti peräänsä uudet 3X16'' Kvernet ja 3m äkeen. Vuonna '98 tuli uusi voimakone ja tällä kertaa 684 TA. Siitä oli johtosarja palanut ja kaupat tehtiin huoltoaseman pihalla koneen käydessä. TA ei pelannut pienellä alueella (kytkimen levyjen koko verrattavissa mopon kytkimeen). TA korjattiin ja moottori porautettiin koska oli väljä. Se lähti jo vuonna 2001 pois. Viime syksynä bongasimme iskän kanssa lehti-ilmoituksesta huittisissa myynnissä olevan 784 4X4 TA:n. Kävimme katsomassa sitä, heitimme tarjouksen ja myyjä ilmoitti viikon päästä että tulkaa hakemaan pois. Kone toimii kuin junan vessa, voimaa on kuin pienessä kylässä (kun vertaa 584:een), Perälevy siunaantui kaupanpäälle ja traktori sai juontokouran peräänsä, samaan aikaan 584:een tehtiin vinssi Corollan takasillasta. Nelivedon kartaani ja vetoakselit saivat uudet ristikot, verhoilu uusittiin ja öljyt vaihtuivat. 2-toiminen venttiilipöytä tehtiin (toimii kun 1-toiminen laitetaan päälle). Hytti ja nostolaitekansi pitäisi lähiaikoina irrottaa kun korjaa asentoa kokoajan. Nätisti veti tota Potilan 290:aa

International 584, Neuss D-206, 3,4l suorasuihkudiesel, 60hp@2200, 220nm@1400, 8+4, 35km/h
International 784 TA 4X4, Neuss D-246, 4,0l suorasuikudiesel, 77hp@2400, 260nm@1600, 16+8, 38km/h
Nuffield 4/65, BMC TD38, 3,8l suoraruiskudiesel, 65hp@2000, 235nm@1300, 10+2, 32km/h
International 784 TA 4X4, Neuss D-246, 4,0l suorasuikudiesel, 77hp@2400, 260nm@1600, 16+8, 38km/h
Nuffield 4/65, BMC TD38, 3,8l suoraruiskudiesel, 65hp@2000, 235nm@1300, 10+2, 32km/h
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: Natikat & Caset
Lyöppä turpo natikkaha, nii ähkäsee. 

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Natikkakuski
- Viestit: 3037
- Liittynyt: 23.05.2011 09:07
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Natikat & Caset
Sul on ännä viel sen verran opittavaa et ei noihin vanhempiin kunnon natikoihin mitään turboo tartte! Voimaa on muutenki melkein liikaa..Ännä kirjoitti:Lyöppä turpo natikkaha, nii ähkäsee.
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: Natikat & Caset
Ainahi vakio 684 on nii mopoonen, ettei mitää rajaa... Se riippuu kuule ihan siitä mitä tekee, noin 90%:iin nykypäivän maatalouden hommista tuos EI OO liikaa tehoa...Natikkakuski kirjoitti:Sul on ännä viel sen verran opittavaa et ei noihin vanhempiin kunnon natikoihin mitään turboo tartte! Voimaa on muutenki melkein liikaa..Ännä kirjoitti:Lyöppä turpo natikkaha, nii ähkäsee.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Natikkakuski
- Viestit: 3037
- Liittynyt: 23.05.2011 09:07
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Natikat & Caset
No ehk... Mut pito se looppuu ei voima...Ännä kirjoitti:Ainahi vakio 684 on nii mopoonen, ettei mitää rajaa... Se riippuu kuule ihan siitä mitä tekee, noin 90%:iin nykypäivän maatalouden hommista tuos EI OO liikaa tehoa...Natikkakuski kirjoitti:Sul on ännä viel sen verran opittavaa et ei noihin vanhempiin kunnon natikoihin mitään turboo tartte! Voimaa on muutenki melkein liikaa..Ännä kirjoitti:Lyöppä turpo natikkaha, nii ähkäsee.
- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: Natikat & Caset
Voimaa ei voi olla liikaa. 
- Ännä
- Moderaattori
- Viestit: 9284
- Liittynyt: 10.05.2009 18:49
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: Natikat & Caset
No tuosta voijaan olla montaa mieltä... 200 heposestaki loppuu 7m äkeen ees voima ennemmin ko pito...Natikkakuski kirjoitti: No ehk... Mut pito se looppuu ei voima...

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Natikkakuski
- Viestit: 3037
- Liittynyt: 23.05.2011 09:07
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Natikat & Caset
No sovitaan silleenÄnnä kirjoitti:No tuosta voijaan olla montaa mieltä... 200 heposestaki loppuu 7m äkeen ees voima ennemmin ko pito...Natikkakuski kirjoitti: No ehk... Mut pito se looppuu ei voima...
-
Osmo_
- Viestit: 289
- Liittynyt: 19.03.2012 16:35
- Kielet: Suomi, hiukan englantia, hablas sie sverige?
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Huittinen
Re: Natikat & Caset
Pito tosta loppuu kyllä ennemmin. 13.6 leveet kumit ja painoa karvan verran yli 3000kg. Pienemmässä ei kolmeakaan... Turboa oon miettinyt, mutta ei ole tarvetta ainakaan näillä näkymin. Pienemmässä vois olla kova sana kun se ei kierroksia liian ripeetä nappase
Pieniähän noi on, mutta ei meiän maatilakaan niin iso oo. 20ha maata ja 7 metsää 
International 584, Neuss D-206, 3,4l suorasuihkudiesel, 60hp@2200, 220nm@1400, 8+4, 35km/h
International 784 TA 4X4, Neuss D-246, 4,0l suorasuikudiesel, 77hp@2400, 260nm@1600, 16+8, 38km/h
Nuffield 4/65, BMC TD38, 3,8l suoraruiskudiesel, 65hp@2000, 235nm@1300, 10+2, 32km/h
International 784 TA 4X4, Neuss D-246, 4,0l suorasuikudiesel, 77hp@2400, 260nm@1600, 16+8, 38km/h
Nuffield 4/65, BMC TD38, 3,8l suoraruiskudiesel, 65hp@2000, 235nm@1300, 10+2, 32km/h
-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 8846
- Liittynyt: 31.12.2009 20:12
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: LEHTIMÄKI!!!
Re: Natikat & Caset
Sekin riippuu tietysti vaihteesta, hitaimmalla koittaa nii pito loppuu...Ännä kirjoitti:No tuosta voijaan olla montaa mieltä... 200 heposestaki loppuu 7m äkeen ees voima ennemmin ko pito...Natikkakuski kirjoitti: No ehk... Mut pito se looppuu ei voima...
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- Tumpe
- Viestit: 628
- Liittynyt: 19.04.2009 11:31
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Natikat & Caset
OT: Kato Devil ihan ite.Osmo_ kirjoitti:Pito tosta loppuu kyllä ennemmin.....
- Natikkakuski
- Viestit: 3037
- Liittynyt: 23.05.2011 09:07
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: Satakunta
Re: Natikat & Caset
Jaa meillä vaa sutis talvel mettäs vaik oli ketjukki...Osmo_ kirjoitti:Pito tosta loppuu kyllä ennemmin. 13.6 leveet kumit ja painoa karvan verran yli 3000kg. Pienemmässä ei kolmeakaan... Turboa oon miettinyt, mutta ei ole tarvetta ainakaan näillä näkymin. Pienemmässä vois olla kova sana kun se ei kierroksia liian ripeetä nappasePieniähän noi on, mutta ei meiän maatilakaan niin iso oo. 20ha maata ja 7 metsää
-
Osmo_
- Viestit: 289
- Liittynyt: 19.03.2012 16:35
- Kielet: Suomi, hiukan englantia, hablas sie sverige?
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
- Paikkakunta: Huittinen
Re: Natikat & Caset
Hola, assholesTumpe kirjoitti:OT: Kato Devil ihan ite.Osmo_ kirjoitti:Pito tosta loppuu kyllä ennemmin.....

Ajamalla tulin tostakin ylös.
International 584, Neuss D-206, 3,4l suorasuihkudiesel, 60hp@2200, 220nm@1400, 8+4, 35km/h
International 784 TA 4X4, Neuss D-246, 4,0l suorasuikudiesel, 77hp@2400, 260nm@1600, 16+8, 38km/h
Nuffield 4/65, BMC TD38, 3,8l suoraruiskudiesel, 65hp@2000, 235nm@1300, 10+2, 32km/h
International 784 TA 4X4, Neuss D-246, 4,0l suorasuikudiesel, 77hp@2400, 260nm@1600, 16+8, 38km/h
Nuffield 4/65, BMC TD38, 3,8l suoraruiskudiesel, 65hp@2000, 235nm@1300, 10+2, 32km/h
- subarulinus
- Viestit: 456
- Liittynyt: 08.08.2012 13:33
- Kielet: Eniten ruottii suomee ja enkkaa
- Multiplayer tunnuksesi?: vw vento
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Myrskyyylä
Re: Natikat
Mulla on OMA ih b414 http://aijaa.com/0001710760684 http://aijaa.com/0009610760683Natikkakuski kirjoitti:Ymmärrän.fordmies4610 kirjoitti:Tällä tilalla on aikoinaan ollu International B414.Ikävä on.
Foordi on peltojen loordi.
-Ford 4550
-Ford 5610
-Ford 3000
-EX Ford 7610
-Ford 4550
-Ford 5610
-Ford 3000
-EX Ford 7610




