Kyllä määki tunnen hyvinki yhen tältä foorumilta joka asuu 2km pääs.farmari66 kirjoitti:Oottako kaikki oikee naapureita? Mua lähin ls-pelaaja asuu kymmenen kilsan pääs.
Ja minen tunne kettääVerkku kirjoitti:Kyllä määki tunnen hyvinki yhen tältä foorumilta joka asuu 2km pääs.farmari66 kirjoitti:Oottako kaikki oikee naapureita? Mua lähin ls-pelaaja asuu kymmenen kilsan pääs.
Mun lähin Ls-pelaaja asuu 35m päässä.Tepa00 kirjoitti:Ja minen tunne kettääVerkku kirjoitti:Kyllä määki tunnen hyvinki yhen tältä foorumilta joka asuu 2km pääs.farmari66 kirjoitti:Oottako kaikki oikee naapureita? Mua lähin ls-pelaaja asuu kymmenen kilsan pääs.Paitsi tietysti serkkuni jonka houkuttelin tänne joskus
Kopioit hienosti hikipediasta sitten kaikkivaltravalmet kirjoitti:Se oli auton rakennuspeli.![]()
![]()
...
Tällä forkalla meikä asuu 2 immeisen lähellä..Verkku kirjoitti:Kyllä määki tunnen hyvinki yhen tältä foorumilta joka asuu 2km pääs.farmari66 kirjoitti:Oottako kaikki oikee naapureita? Mua lähin ls-pelaaja asuu kymmenen kilsan pääs.
Mulla taassen on valtra2011 tai j0nsku.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Tällä forkalla meikä asuu 2 immeisen lähellä..Verkku kirjoitti:Kyllä määki tunnen hyvinki yhen tältä foorumilta joka asuu 2km pääs.farmari66 kirjoitti:Oottako kaikki oikee naapureita? Mua lähin ls-pelaaja asuu kymmenen kilsan pääs.Lähimpänä niist o Verkku 8)
Ota huomioon että se tuli siinä mukana, ja samyangin fisheye seuraavaks ostoslistal, tai sit Canonin laajakulma objektiivi. Kattoo nyt miten rahaa löytyy..Killerhangar kirjoitti:Se 75-300 on paskaa, pidä hubaa sillä.... Jos kaverilta kiintee 300mm 1.4-aukolla... 8) Älläputki vielä... Leiju sillä kamerallas, mutta todista että osaat käyttää sitä
Onks sul se??Jos on laitakko.linkkii yv.Farmari344 kirjoitti:Taipalsaari-map.
Tööttimies asuu varmaa ,sua lähinnä.maatila kirjoitti:Mulla on lähin pelaaja luultavasti valmet1102? Oisko joku 40 kilsaa välimatka..
Leepu ja sunmmuutt...leepu kirjoitti:Mullla o valtra6550 ja turveleka.