Ja minäkun luuli että tänään oli ensimmäinen päivä kun kukaan ei kyselisi mitään?Ännäläinen kirjoitti:Kukas tänään muutes pistää Kesäkalenterin 8. luukun modin?

Ja minäkun luuli että tänään oli ensimmäinen päivä kun kukaan ei kyselisi mitään?Ännäläinen kirjoitti:Kukas tänään muutes pistää Kesäkalenterin 8. luukun modin?
No anteeksi.ponsse16 kirjoitti:Ja minäkun luuli että tänään oli ensimmäinen päivä kun kukaan ei kyselisi mitään?Ännäläinen kirjoitti:Kukas tänään muutes pistää Kesäkalenterin 8. luukun modin?
On ollut mulla jo melekokauan.john deere 6920 kirjoitti:Jontikka tulee käyttöön.
Tartteeko sillä asialla sitten leijjua?remontti reiska kirjoitti:On ollut mulla jo melekokauan.john deere 6920 kirjoitti:Jontikka tulee käyttöön.
Niimpä! Just hyvän kokonen pikkujontikka.maatila kirjoitti:Ai että nyt tuli komia kones..
Enhän mää näitä sitte ois kehannu kellekkää antaa.Verkku kirjoitti:Eikai oo sellaset että jos on esim kauha ni ku liikuttaa ek:ta ni kauha pysyy paikallaan ja vasta hetken päästä se menee samaan kohtaan?
No sidde kiitos! Täytyy kyllä ladata.RainBow_ kirjoitti:Enhän mää näitä sitte ois kehannu kellekkää antaa.Verkku kirjoitti:Eikai oo sellaset että jos on esim kauha ni ku liikuttaa ek:ta ni kauha pysyy paikallaan ja vasta hetken päästä se menee samaan kohtaan?
Juu, se attacheri on vähä keljumainen kun muuttaa asentoa kun laittaa kauhaa alaspäin.ferkuson kirjoitti:Toho 255 mpliftii ko pistää kauhan ni se kauha menee vinoo ja oon kokeillu monella
TheJussi kirjoitti:
Pitkään sitä pähkäiltiin ja nyt toimeen pantiin, nimittäin LS-FIN.Com - moderaattoreiden kesäkalenteri. Joka päivä, niin kauan kuin tavaraa riittää, ilmestyy kalenteriin uusi luukku. Luukun sisältö vaihtelee, mutta uskoisimme teidän pitävän jokaisesta luukusta silti yhtä paljon.
Ja löytys multa nyt taas paljon jakoon laitettavaa!Farmari99 kirjoitti:Jos teiltä loppuu tavara, niin ainakin minä voin toimittaa lisää.