Tää ensimmäinen kokonainen lumimodi on kyllä aika hauska

Ei se kovin iso ole reilu 100mt jotkut mapit on yli 300mt.ValtraN111 kirjoitti:Joo, mutta toi on ihan prkleen iso tiedosto
laetappa mulle noi paripyörät, niin saan itekki tohon jonteereen, tai laita sitten koko jontikka...
Saemo, oliko tuo vanha zetka hyvä? Huomenna tai ylihuomenna saan ite ls09 niin pääsen testaamaanSaemo kirjoitti:Rupes tuo suo homma menemään niin tappiolle jatkuvien vesisateiden takia nii siirryin takas viljelijän arkeen. Ja rehunteko kalustoo:
Se on kyllä tottaMB_Trac kirjoitti:Saemo: Eipä se rehuntekokaan vesisateessa onnistu!
Just hyvä tuommosiin pikku töihinS.Tiensuu kirjoitti:Saemo, oliko tuo vanha zetka hyvä? Huomenna tai ylihuomenna saan ite ls09 niin pääsen testaamaanSaemo kirjoitti:Rupes tuo suo homma menemään niin tappiolle jatkuvien vesisateiden takia nii siirryin takas viljelijän arkeen. Ja rehunteko kalustoo:
se valtra 6550 pin central finlandmoikka13 kirjoitti:mikä mappi volvo valtra!
Aika hyvästi ossaat ajaa
En minä tiedä, minä kirjotan ihan jotain puppua.mattimies kirjoitti:Sen verran Off-Topicia mitä kirjotatte kun tette vidon niin tagseihin sinne itse kirjotan Landwirtchafst simulator 2009 Mitenköhä löytyis paremmi.?
Täältä. lataa se koko paketti, niin tulee lastaus vehkeetkin samalla.meikäpoeka kirjoitti:Mistä ton paalaimen saa mikä oli tuossa sinun videossa Valtra S370??