MItä hemmettiä sä horiset?Mrjallu65 kirjoitti:''-Ahh, look the tv.
Mr.Bean is on the tv!
Jotenki toi kuulostaa niin mahdottomalta.Codrington kirjoitti:Kylläpä ny sattuu ja tapahtuu.
Siskolle tuli sairaskohtaus, soitettiin ambulanssi. Paloauto tulee ekana ajaa talon ohitte.. Yrittää peruuttaa keskellä tietä ja humahtaa naapurin pellon ojaan.
Sitte tuli kaks ambulanssia ja vei siskon sairaalaan eipä tiedetä mikä vikana on.
40 astettu kuumetta ja eikä pysty puhumaan.
Isä veti natikalla paloauton pois ojasta.
Ei hyvin mee
Ymmärrän, mu kuulostaa meleko pöljältä.Mrjallu65 kirjoitti:Etkö ymmärrä?
Hoimpahan vaan että telkkarista tulee Biini.
On teillä rankkaa...Codrington kirjoitti:Siskolla aivokalvontulehdus yskän jälkitautina.
Sille kyllä tulee tauteja sitte.. ite oon ollu aina ihan terve.
Eka verisuoni laajentuma jalkaan, si keuhkokuume si tämä.
Pikaisia paranimisia sinne ja Natikoille terkkuja.Codrington kirjoitti:Siskolla aivokalvontulehdus yskän jälkitautina.
Myös multa.Mrjallu65 kirjoitti:Pikaisia paranimisia sinne ja Natikoille terkkuja.Codrington kirjoitti:Siskolla aivokalvontulehdus yskän jälkitautina.
Katos kuuklesta...Ännäläinen kirjoitti:Myös täältä päin pikaisia parantumisia!
Mutta mitäköhän tuo ylikellotus mahtaa tarkoittaa?
No siinnä otetaan koneessa ne viimesetki tehot irti mitä ei oo valmistaja tarkottanu käytettäväks, koska kellottamisen jälkeen kone lämpenee paljon enemmän ja voi sammua yhtäkkiä.Ännäläinen kirjoitti:Myös täältä päin pikaisia parantumisia!
Mutta mitäköhän tuo ylikellotus mahtaa tarkoittaa?
Voimia teille!Codrington kirjoitti:Siskolla aivokalvontulehdus yskän jälkitautina.
Aijai kyllä kuulostaa pahalta.valmetpoju kirjoitti:Voimia teille!Codrington kirjoitti:Siskolla aivokalvontulehdus yskän jälkitautina.
Minä en suosittele kellottamista, jos ei tiedä mitä se on. Pitää kuitenkin olla jonkinlaista tietämystä, että saa sen toimimaan vakaasti.Jeppe kirjoitti:Joten jos rupiat kellottelemaa, nii hanki parempia jäähyjä.