Pahoon pelkään, että tuo rumaanen vois joskus valmistuakkin.valtra98 kirjoitti:Komee massikka! Toivottavasti saisit tuon valmiiksi asti.urakkamies kirjoitti:Aikoinaan modaus urani aloitin 690 Massikalla, niin ajattelin myös lopettaa sillä.

Pahoon pelkään, että tuo rumaanen vois joskus valmistuakkin.valtra98 kirjoitti:Komee massikka! Toivottavasti saisit tuon valmiiksi asti.urakkamies kirjoitti:Aikoinaan modaus urani aloitin 690 Massikalla, niin ajattelin myös lopettaa sillä.
Nyt jäi mun Valtra 900 tekeleet toiseksi.Tepa00 kirjoitti:Edistystä taas![]()
No joo, mutta hoksasin yhen vian tosta tepan Valtrasta että Valtra 900 koelauta on erilainen entä Valtra A95, mutta komee se silti on. Komee massikkaki urakkamiehellä harmi että lopetat nyt jo, kun olet noi avulias ihminen ja reilu.remontti reiska kirjoitti:Taitaa Valmet 1102 päästä lomille 900:sen teos.
Mitämä siitä, mutta nuota joystikkejä on jokapuolella...vaikkei tarttisi, ku ek kepin. Jos ek:n keppi on vasemmalla puolella,Valmet 1102 kirjoitti:No joo, mutta hoksasin yhen vian tosta tepan Valtrasta että Valtra 900 koelauta on erilainen entä Valtra A95, mutta komee se silti on. Komee massikkaki urakkamiehellä harmi että lopetat nyt jo, kun olet noi avulias ihminen ja reilu.remontti reiska kirjoitti:Taitaa Valmet 1102 päästä lomille 900:sen teos.
Minen niistä vivuusta tiiä mutta tollee niitä vipuja mulla kuvas oli. Tuo yks vipu tossa oikeella un ylimääränen ja sitä ei oo enää.Verkku kirjoitti:Mitämä siitä, mutta nuota joystikkejä on jokapuolella...vaikkei tarttisi, ku ek kepin. Jos ek:n keppi on vasemmalla puolella,Valmet 1102 kirjoitti:No joo, mutta hoksasin yhen vian tosta tepan Valtrasta että Valtra 900 koelauta on erilainen entä Valtra A95, mutta komee se silti on. Komee massikkaki urakkamiehellä harmi että lopetat nyt jo, kun olet noi avulias ihminen ja reilu.remontti reiska kirjoitti:Taitaa Valmet 1102 päästä lomille 900:sen teos.
mikä keppi tuo tuos vaihekeppien vieres on? Ja sitte nuo jokka kojelaudan molemmalla puolella. Vasemmalle puolelle tulee ulosoton kytkin ja
oikeelle ylhäälle käsikaasu.