Et silti kieltäytyis, jos vaikka joku tarjoos?fordmies4610 kirjoitti:Jotahi halppis kolaa.

Et silti kieltäytyis, jos vaikka joku tarjoos?fordmies4610 kirjoitti:Jotahi halppis kolaa.
Isseen tuon pesi, mä pesin vanhan.Massey_man kirjoitti:Lokarin alla vähä paskaa, ei oo uutta ännää kiillotettu hammasharjalla.
Jep Rainbown cola on paljon parempaa, ku mitään springin colaa.Ännä kirjoitti:Rainpovinfordmies4610 kirjoitti:Jotahi halppis kolaa.Älä mäkäjä!
Se selittääki ja sinappi pestiin painepesurilla sisältä ja ulkoa?Ännä kirjoitti:Isseen tuon pesi, mä pesin vanhan.Massey_man kirjoitti:Lokarin alla vähä paskaa, ei oo uutta ännää kiillotettu hammasharjalla.
Sitä ei oo keriitty vielä pestä.Massey_man kirjoitti:Se selittääki ja sinappi pestiin painepesurilla sisältä ja ulkoa?Ännä kirjoitti:Isseen tuon pesi, mä pesin vanhan.Massey_man kirjoitti:Lokarin alla vähä paskaa, ei oo uutta ännää kiillotettu hammasharjalla.
Lähtee maali pian mukana. :DDDMrjallu65 kirjoitti:Keritty vai viittitty?
Taitaa ännästä lähtee enne ko Sinapista, ''Vanha uskollinen''XarioN kirjoitti:Lähtee maali pian mukana. :DDDMrjallu65 kirjoitti:Keritty vai viittitty?
Ännä kirjoitti:Pongaa kokis
SE.Johndeeremiesv3 kirjoitti:JD 6520!Kuva on otettu keväällä.
Laadun takaa Canonin kamera.
![]()
Kiitoksia!maatila kirjoitti:Komia jontikka jontikkamiehellä.
--viki-- kirjoitti:Laadun takaa Samsung Galaxy Mini!