Emleko huono nikki.farmville99 kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeksi Valmet_mies?
Syy on se sillä Forkalal o aika paljjon ton tyyppisii nimimerkkejä.
Emleko huono nikki.farmville99 kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeksi Valmet_mies?
Muistutusta..FS2011M0ds kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimen MrSuomi?
Syy: Alkaa vähä jo tympiä tällänen pelinimi, ja ei olis enää nii monimutkaisempi kirjoittaa...
Muistutusta...GOOMBA kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeks mezzo poeka_?
syy: Vakio nimi on aika tylsä ja outo joten haluaisin uuden nimen olisiko se mahdollista?
Ennemmi vaik Goomba ku mezzo poeka_.GOOMBA kirjoitti:Muistutusta...GOOMBA kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeks mezzo poeka_?
syy: Vakio nimi on aika tylsä ja outo joten haluaisin uuden nimen olisiko se mahdollista?
Muutenkii viittaa vähä mun omaa.Pelaruzi kirjoitti:Ennemmi vaik Goomba ku mezzo poeka_.GOOMBA kirjoitti:Muistutusta...GOOMBA kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeks mezzo poeka_?
No onnistuuko?remontti reiska kirjoitti:Voisiko minun nimeksi vaihtaa pelkkä reiska, kun se on sopivan mittanen kun tää nykynen on vaikehko survoa vaikk' allekirjoitukseen ja se on paljon käyttäjänimisempi.![]()
Ja minulla on se usealla foorumilla pelkkä ''reiska'' kun se on tuntunut hyvältä.
Joten olisiko mahdollista?
Muistutusta.FS2011M0ds kirjoitti:Voisiko joku vaihtaa mun nimen MrSuomi :ksi?
Syyt: Alkaa vähä kyllästymään ja tällänen pitkä nimi ja on myös monimutkainen nimi. Ja se myös, että ei olisi niin monimutkaisempi kirjoittaa ja en enää tykkää pelinimestä, eikä ole kunnolla mietitty nimi.
Hei.remontti reiska kirjoitti:No onnistuuko?remontti reiska kirjoitti:Voisiko minun nimeksi vaihtaa pelkkä reiska, kun se on sopivan mittanen kun tää nykynen on vaikehko survoa vaikk' allekirjoitukseen ja se on paljon käyttäjänimisempi.![]()
Ja minulla on se usealla foorumilla pelkkä ''reiska'' kun se on tuntunut hyvältä.
No onnistuisko Reiska_ ?Admin kirjoitti:Hei.remontti reiska kirjoitti:No onnistuuko?remontti reiska kirjoitti:Voisiko minun nimeksi vaihtaa pelkkä reiska, kun se on sopivan mittanen kun tää nykynen on vaikehko survoa vaikk' allekirjoitukseen ja se on paljon käyttäjänimisempi.![]()
Valitettavasti tuo käyttäjätunnus on jo varattu.
Laitetaanko jokin muu?
- Admin
Hmmm... Voisiko joku vaihtaa nickkini?erkko fin kirjoitti:Voisko sitä minunkaa nickkiä vaihtaa siihen Erakk0.
Syy:Tein käyttäjän niin luulin et pitää olla mp nick siinä.
Voisko joku vaihtaa nickin?farmville99 kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeksi Hankkija?
Syy:Nykyinen on huono,eikä siinä oo mitään järkee.
Hankkijamies on jo olemassa, liika samanlainen nimi.farmville99 kirjoitti:Voisko joku vaihtaa nickin?farmville99 kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeksi Hankkija?
Voisko joku nyt vaihtaa ton?mese99 kirjoitti:Voisko mun nickkiin laittaa ison alkukirjaimen?
No käykö Suomalainen?RainBow_ kirjoitti:Hankkijamies on jo olemassa, liika samanlainen nimi.farmville99 kirjoitti:Voisko joku vaihtaa nickin?farmville99 kirjoitti:Voisko joku vaihtaa mun nimeksi Hankkija?
Ei muuten vamana löydy jos hakuun kirjotat.Mrjallu65 kirjoitti:Seki on jo mutta kyseistä käyttäjää ei ole enää paljon näkyny...
Niin voisko tuon vaihtaa?FS2011M0ds kirjoitti:Muistutusta.. .FS2011M0ds kirjoitti:Voisiko joku vaihtaa mun nimen MrSuomi :ksi?
Syyt: Alkaa vähä kyllästymään ja tällänen pitkä nimi ja on myös monimutkainen nimi. Ja se myös, että ei olisi niin monimutkaisempi kirjoittaa ja en enää tykkää pelinimestä, eikä ole kunnolla mietitty nimi.
Ei, mutta jos vähän kattoo niin se käyttäjä on olemassa, mutta on kai poistettu.Aecel kirjoitti:Ei muuten vamana löydy jos hakuun kirjotat.Mrjallu65 kirjoitti:Seki on jo mutta kyseistä käyttäjää ei ole enää paljon näkyny...