Joo mutta alan jo vähän paranemaanJeppe kirjoitti:Ei oo hääviä, justiin viime viikolla mulla oli sama.viljami kirjoitti:Oon kipee mul on kuumetta ja oksennustauti

Joo mutta alan jo vähän paranemaanJeppe kirjoitti:Ei oo hääviä, justiin viime viikolla mulla oli sama.viljami kirjoitti:Oon kipee mul on kuumetta ja oksennustauti
Nytten te alatte jo rehua tekemään? o.O :Dd Täällä saa viä 2-3 viikko edotel.Aecel kirjoitti:Tää ja ensviikko o epävakaista.
Ja ku pitäs päästä rehuu tekemään.
Mitä pahhaa siin o. Yleensä o ennen juhannusta kaikki tai melkein kaikki tehty.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Nytten te alatte jo rehua tekemään? o.O :Dd Täällä saa viä 2-3 viikko edotel.Aecel kirjoitti:Tää ja ensviikko o epävakaista.
Ja ku pitäs päästä rehuu tekemään.
Runkkasikko liikaa.Tuppurainen kirjoitti:Sänky hajos, ja tippusin lattialle!
Repes : DNatikkakuski kirjoitti:Runkkasikko liikaa.Tuppurainen kirjoitti:Sänky hajos, ja tippusin lattialle!![]()
![]()
Arvaa kuinka moni haluu sellaasen paskan ostaa.Auramies kirjoitti:Ei oo bäfässä close quaters servuja nyt
Ei kukaan kun kaikkia ostaa call of duty black opsin!!Johndeeremiesv3 kirjoitti:Arvaa kuinka moni haluu sellaasen paskan ostaa.Auramies kirjoitti:Ei oo bäfässä close quaters servuja nyt