Jees, no minäpä jatkan tuosta tuolla värilläS.Tiensuu kirjoitti:Minähän sitä menin pyytämäänJoo mutta väri on hyvä koska vanhemmissa zetoreissa se on uutenakin hieman haalea
No suurin piirtein itse vähän soveltaensokomi5 kirjoitti:Teitkös tuon sillä oopelmanin ohjeella?Hiano on!
Takatuuppari tuleevilperttti kirjoitti:tälläst oon ootellu suomipojilta jonku aikaatuleeko takapotku vai nelikko?
Näyttää erittäin hyvältä, just siltä mitä toivoinki. Teetkö tuon 8011 ja 8045 sitte tämän jälkeen? 8011 voit tehdä tästä samasta modelista kun vaan lyhennät keulaa kun siinä on pienempi moottori, ja 8045 voit taas tehdä siitä 8011 kun vaan teet siitä nelikonSaemo kirjoitti:Nämä zetorit on kyllä mukavan noppeita ja heleppoja tehä.
Eli mikä pitäs tuon päälle pistää??Muskeli_ kirjoitti:etkö sää muokannu just sitä jotain 16000-sarjalaista zetkaa? laita sen päälle! sitten ois 2 zetoria, mitkä jätän mods kansioon! ja sen ison zetorinki sulta varmaan jätän, kun hommaan sen.. oliko se muuten jo jaossa?
Vähä edittiä, eli oli se ruskee jo jaossa ja tuon päälle laita-->
Voisin minä kokeilla saaha nuo kaikki tehtyä, jos tekis samalla semmosen zetor packin mis ois nuo kaikki ja se minun superi..S.Tiensuu kirjoitti:
Näyttää erittäin hyvältä, just siltä mitä toivoinki. Teetkö tuon 8011 ja 8045 sitte tämän jälkeen? 8011 voit tehdä tästä samasta modelista kun vaan lyhennät keulaa kun siinä on pienempi moottori, ja 8045 voit taas tehdä siitä 8011 kun vaan teet siitä nelikon
E: Tosiaan, näistä 8011, 8045 ja 12011 vois kans tehdä nevaversiot jos joku haluaa vaan ottaa käyttöön. Nevaversioon vaan turboa ja muuta pientä kivaa
No laitetaan sitte kaikki zetkat samaan pakettiin, jos jollain muulla foorumilaisella on lisää zetkoja niin viestiä tänneSaemo kirjoitti:Voisin minä kokeilla saaha nuo kaikki tehtyä, jos tekis samalla semmosen zetor packin mis ois nuo kaikki ja se minun superi..S.Tiensuu kirjoitti:
Näyttää erittäin hyvältä, just siltä mitä toivoinki. Teetkö tuon 8011 ja 8045 sitte tämän jälkeen? 8011 voit tehdä tästä samasta modelista kun vaan lyhennät keulaa kun siinä on pienempi moottori, ja 8045 voit taas tehdä siitä 8011 kun vaan teet siitä nelikon
E: Tosiaan, näistä 8011, 8045 ja 12011 vois kans tehdä nevaversiot jos joku haluaa vaan ottaa käyttöön. Nevaversioon vaan turboa ja muuta pientä kivaa
Muistitko laittaa kertojan kepin tuohon kuskin jalkojen väliin?Saemo kirjoitti:Hytti alakas olla aika lailla valmis, muutama vipu ja sitten vois heittää giantsiin..
Joo on kertojan keppi toisella puolenS.Tiensuu kirjoitti: Muistitko laittaa kertojan kepin tuohon kuskin jalkojen väliin?
Eekös yleensä jos on miespuolinen kertoja keppi oo jalkain välis?S.Tiensuu kirjoitti:
Muistitko laittaa kertojan kepin tuohon kuskin jalkojen väliin?
Juurikin niin, hehopelman kirjoitti:Eekös yleensä jos on miespuolinen kertoja keppi oo jalkain välis?S.Tiensuu kirjoitti:
Muistitko laittaa kertojan kepin tuohon kuskin jalkojen väliin?