Eli valmet 502
Rysky p*skakärry
Farmi takakuormain
Sampo äes
ja kanto koukka.
Komenttii!

Jos 1/32 niin 705 tai jos 1/16 niin ehkä 33 Valmetti.maatila kirjoitti:Isäntä käy ens viikolla hakee valmettii oulun valtralta osia ja se aiko ostaa mulle jonku pienois mallin. Mitä suosittelette? Mulla on joku t- sarjalainen,s- sarjalainen ja c-sarjalainen että ei mielellää niitä.
Mulla ois tuomonen, mutta hytitön jossaki kaapin pohjalla..urakkamies kirjoitti:Nyt pojat huutamaan mun kanssa kilpaa. Huutonetissä on tälläänen huudettavana.
Ei kyllä tule mieleen mutta voin kattella, ei kuitenkaan tekis mieli lähettää vain yhtä rattoria.. Jos ei löydy muuta nii saat vaikka kympillä+ postikuluilla.urakkamies kirjoitti:Löytyykö muita raatoja, palijo pyyrät?
Meil kans tollain 565. Sit on viel Valmet 705, Valmet 20 sivuniittokoneella, ja John Deere 6410.Antti97 kirjoitti:Multa löytyy 1:16 mittakaava kokonen Valmet 565 ja Ford 5000 ja toki löytyy sikujakin mut en jaksanut ottaa niistä kuvia![]()
Jos ei muuta kiinnostavaa löydy, niin ei oo suurempaa kiinnostusta tuohonkaan, jäi nimittäin tuo huuto.netin yksilö käteen.Timzze kirjoitti:Ei kyllä tule mieleen mutta voin kattella, ei kuitenkaan tekis mieli lähettää vain yhtä rattoria.. Jos ei löydy muuta nii saat vaikka kympillä+ postikuluilla.urakkamies kirjoitti:Löytyykö muita raatoja, palijo pyyrät?
Jaa no sitte. Mie sen takia sanoinki ettet ala tuosta pulithaan miljoonia ko saisit sen multa kympilä..urakkamies kirjoitti:Jos ei muuta kiinnostavaa löydy, niin ei oo suurempaa kiinnostusta tuohonkaan, jäi nimittäin tuo huuto.netin yksilö käteen.Timzze kirjoitti:Ei kyllä tule mieleen mutta voin kattella, ei kuitenkaan tekis mieli lähettää vain yhtä rattoria.. Jos ei löydy muuta nii saat vaikka kympillä+ postikuluilla.urakkamies kirjoitti:Löytyykö muita raatoja, palijo pyyrät?
Onneksi on noita vanhempia 805:a on hylly täynnä, niin saa kasattua tuonkin lyhemmälle rungolle.