Xgooveri

Oon alottanu ton jo viikko sitte, mut nyt hoksasin, kun jeppe teki tota et mul on toi kesken nii tein valmiiks.Pelaruzi kirjoitti:Heti ku Jeppee teki puhelimen nii kaikki tekee heti peräs..
Elä jaksa mutista siinä, kukin tekee mitä haluaa...Pelaruzi kirjoitti:Heti ku Jeppee teki puhelimen nii kaikki tekee heti peräs..
Heti ku se joka teki ekan raktorin tähä pelii, nii kaikki tekee peräs!Pelaruzi kirjoitti:Heti ku Jeppee teki puhelimen nii kaikki tekee heti peräs..
Täsä o hyvä esimerkki....Ännä kirjoitti:Heti ku se joka teki ekan raktorin tähä pelii, nii kaikki tekee peräs!Pelaruzi kirjoitti:Heti ku Jeppee teki puhelimen nii kaikki tekee heti peräs..
Nyt on oikee puhelin.Valmet 1102 kirjoitti:Valtran hyttiin aatelin laittaa.
Xgooveri
Mitä menit sanomaan?! O.oTeleman kirjoitti:Mitä vitun hienoa tuossa muka o!!! Iha ruma!
Ennenki oon sanonu, että EI AINA VOI ONNISTUA!Teleman kirjoitti:Mitä vitun hienoa tuossa muka o!!! Iha ruma!
Ainaki monta kertaa paremmin, kun minä. Siis on komee.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Voi jumalauta Ännä!Sinä ja xarioni ossaatte ton ketsupin käytön!
Mitäs sinä aikamies horiset?tvaltra kirjoitti:Aattelin että toi aikasempi Xarionin tekemä 8550 oli hieno, mutta toi on kyllä aivan törkeen hieno, ei tuu oma Huhki olemaan koskaan lähelläkään samaa tasoa jos edes koskaan valmistuu.
Prkl...Ännä kirjoitti:Ennenki oon sanonu, että EI AINA VOI ONNISTUA!Teleman kirjoitti:Mitä vitun hienoa tuossa muka o!!! Iha ruma!
Mutta joo, päivitellään tähän samaan...