Naapurin peltoja, ei tunnu kiirehtivän.Jeppe kirjoitti:Tuota takana olevaa peltoa ei ilmesesti laiteta viljalle tänä kesänä? Meinaan jos kerta toukotyöt on takana.

Naapurin peltoja, ei tunnu kiirehtivän.Jeppe kirjoitti:Tuota takana olevaa peltoa ei ilmesesti laiteta viljalle tänä kesänä? Meinaan jos kerta toukotyöt on takana.
Ei sitä sen kummemmin ole ristitty.. kasiviisviiskympiksi puhuteltu.Ännä kirjoitti:Komia 8950(kö)
Ui seittana ku on komia vallu. Sä kyllä osaat näitä muoksia. Saat sitte tehä tuosta mun ja ännän uuesta 8550:pistä tommosen editin, mullekki.james_potkukelkka kirjoitti:Toukotyöt takanapäin ja kesän koitoksia odotellessa.![]()
Jospa se ei vie yhtä paljon aikaa kun tämä. Yli vuoden tuota oon työstäny, eikä taida koskaan tulla valmiiksi.. aina keksii jotahin uuttaXarioN kirjoitti:Ui seittana ku on komia vallu. Sä kyllä osaat näitä muoksia. Saat sitte tehä tuosta mun ja ännän uuesta 8550:pistä tommosen editin, mullekki.james_potkukelkka kirjoitti:Toukotyöt takanapäin ja kesän koitoksia odotellessa.![]()
No ihan siltäkin varalta, mutta tarkotuksena oli kyllä hakea vettä lehmille.Valtrablueedition kirjoitti:Iha hienoa, ku katto noita kuvia niin tuli semmone mieleen, että olit hakemassa vettä että jos pojat sytyttää tulipalon?
Värmaan viesti ennätys jos on 20 000. ://Galaxeri kirjoitti:Komee 803Meillä oli joskus tollanen. Tää on muuten Yleisen keskustelun 20000 viesti.
Jep!Ls 2011 Fani kirjoitti:Taas tätä hienäntallonta niittoa..