On sama ku Valtra/Valmet=WOIMAA!Ännä kirjoitti:Heleposti, tietty!3,3l med Turpo = VOIMAA!
Meillä menny tällä viikolla pelkästään 7530:ssä yli 1000 litraa, 6820 varmaan puolet tuosta.RainBow_ kirjoitti:Aamulla oli paskan ajoa ja illemmalla 4ha äestin. Loppu perkele löpö kesken,sain vaa vähän päälle ½ tankkia. Ei kärsi pahemmin jatkaa hommia ennen kun tulee lisää löpöä. Alkuperäset suunnitelmat oli että huomena ois viimeset 7ha äestäny ja Maanantaina kylväny...
No ei tuu.Valtrablueedition kirjoitti:Varmaan hauskaaxsubbi kirjoitti:Aamulla lastasin paskaa kärrille ja ilta-päivän talikoin sitä pois kärriltä.![]()
Teile tulee sitte uus kärri vissiin?
Vakio 98 heppanen. Aika hyviä kuvia näyttää tulevan uudella puhelimella.Galaxeri kirjoitti:Komia kuva ! Paljos Fiiussa hevosia ?
Öö mättäitä? Ei se ny täynnä oleÄnnä kirjoitti:Mitä mättäitä tuo pelto on täynnä?
No vittu tuohan on komia ku mikä. Sais olla vaa isommilla renkailla nii sitte olis leso..Mrjallu65 kirjoitti:Mun mielest toi Jonttu on helvatan ruma.![]()
Mieleipiteensä kaikilla.
Tuos kolmanneks ylimmäs kuvas ainaki o. Ja ei tuo Jontikka mikää ruma oo, paitti putki on vähä homon näkösesti tuos.maatila kirjoitti:Öö mättäitä? Ei se ny täynnä oleÄnnä kirjoitti:Mitä mättäitä tuo pelto on täynnä?Luulen ,että tarkotat tota yhtäkohtaa missä isäntä häärää massikan ees. Siinä on poltettu muovia ja se otti niitä jämiä siihen kauhaan.
No vittu tuohan on komia ku mikä. Sais olla vaa isommilla renkailla nii sitte olis leso..Mrjallu65 kirjoitti:Mun mielest toi Jonttu on helvatan ruma.![]()
Mieleipiteensä kaikilla.Saisko perustelut millä tavalla tuo on ruma?
Sulla on aina jontikkaa vastaa joku. iha sama nokka siinä on ku muissaki nelos 6x20 sarijalaisis.Mrjallu65 kirjoitti:Se on mielipide kysymys, ei auta vaik kuin väittelis. Mun milelestä toi nokka/maski on ruma. Muuten ihan komee.
Nii joo sää tarkotat nuita olki/kuivapaska möykkyjä. Joo niitä on kyllä ympäri peltoa ei ne onneks kylvöä haitannu ja jyrällä ne saadaan tavallaan häivytettyä. Joo kyllähä tuo putki o vähä häröstiÄnnä kirjoitti:Tuos kolmanneks ylimmäs kuvas ainaki o. Ja ei tuo Jontikka mikää ruma oo, paitti putki on vähä homon näkösesti tuos.