Vaikka todellisuudessa pelkät kuvat on vain upittu ls-uk:hon...
Mutta komeita vehkehiä on tulos

Ei tarvi. Ainakaan mun mielestä.tratorimies kirjoitti:Tarviikohan tohon uk:n poikien mappiin DLC3?
Tarvii toiseen?fiat kirjoitti:Ei tarvi. Ainakaan mun mielestä.tratorimies kirjoitti:Tarviikohan tohon uk:n poikien mappiin DLC3?
LS-UK:ssa on mappi jaossa johon tarvii DLC2:n. Kai?jyri kirjoitti:Tarvii toiseen?fiat kirjoitti:Ei tarvi. Ainakaan mun mielestä.tratorimies kirjoitti:Tarviikohan tohon uk:n poikien mappiin DLC3?
Niin on. Ite kävin testaan sitä aamulla ja hyvä oli.xsubbi kirjoitti:Toi apevaunu jutska on ilmestynyt.
Jos pilkkua halutaan nussia, niin se on kyllä tummansininenVerkku kirjoitti:Ilmanotto ja musta koppi häirittee...ite en tykkää.
Tekis mieli hakkeroilla ton tyypin tietokoneen.varmari111 kirjoitti:Minusta tämä on jonniin verran siisti. Vanha ja kulunu kone.... Kuola valluuu...![]()
Ei oo.maatila kirjoitti:Tossa fiudessa on virhe. Takavanteet on laitettu eteen ja etuset taakse
no varpilla ovat väärin päinvaltravalmet kirjoitti:Ei oo.maatila kirjoitti:Tossa fiudessa on virhe. Takavanteet on laitettu eteen ja etuset taakseSiin on laneettavaihteisto takana.
Toiki kävis varmaan pajan kautta.varmari111 kirjoitti:Minusta tämä on jonniin verran siisti. Vanha ja kulunu kone.... Kuola valluuu...![]()