Ei mitään, ja hyvä että sait toimimaan.xallux kirjoitti:kiitos paljon toimii!!!!jeee!

Ei mitään, ja hyvä että sait toimimaan.xallux kirjoitti:kiitos paljon toimii!!!!jeee!
se tais johtua vain siitä että mulla on liikaa konneita.. mutta nyt ei sitten voi enää käyttää kaikkia keralla..Simulation kirjoitti:mistä johtuu se, että kun hommasin lissää konneita turve-mappiin, mm. ookkerin, 6550 turvekonneita ja kaivinkonneen kauhoja, niin kun tallennan peliä, niin se tallentaa-kuva välähtää nopeasti näytöllä, mutta se ei kuitenkaan tallenna peliä?
volvo/valtra kirjoitti:kertokaapa joku hyvä mappi ku ei jaksa enää turve hommia
ei tarvi olla hirveen hyvä kone..xallux kirjoitti:vaattiko toi oldroads mappi minkä laisen koneen vähä epäillyttää
Tämä Great Britain mappi on aika makia!volvo/valtra kirjoitti:kertokaapa joku hyvä mappi ku ei jaksa enää turve hommia
no miten se sitten tapahtuu?volvo/valtra kirjoitti:ei vaan paljon helpommin
miten sää sen noin oot saanu
Kumma juttu, mulla on samanlainen ongelma, elikkäs sovitteet tossa sivulla.Haavisto kirjoitti:importtasin sen siihen oman traktorin i3d:hen ja sitte painoin cut ja sitte paste siihen traktorin tiedostoon.
Mullaki lagas Nvidia GeForce 9800GT:llä kun osti Traktoreita ja koneita, mutta kun poistin kaikki katuvalot ei lagannu enää yhtäänxallux kirjoitti:ei tarvi olla hirveen hyvä kone..Muskeli_ kirjoitti:xallux kirjoitti:vaattiko toi oldroads mappi minkä laisen koneen vähä epäillyttää
mulla lagi välil outoo kyl pitäs olla ihan hyvä kone
näytön ohjain on asus eng tx260