10 kuutione matti. Hommataan ehkä joskus isompi kui 10m3 paskakärri.Ännä kirjoitti:Kuin iso kärri?

10 kuutione matti. Hommataan ehkä joskus isompi kui 10m3 paskakärri.Ännä kirjoitti:Kuin iso kärri?
Itekki kans yllätyin ku olin samaa mieltä.. Ose jännäMassey_man kirjoitti:En ois tänpäivän ihan heti uskonu koittavan et oon killerin kans samaa mieltä.Killerhangar kirjoitti:Kaiken pitää olla mekaanista niin toimii. 8) Jos vivujen laittaminen on kunnolla suunniteltu niin ei haittaa vaikka ois mekaaninen IMO... Joo, tähän voi sanoa että mun on turha puhua kun ei oo mistään kokemusta mutta kyllä sen järkikin sanoo.
Mut meil kaikki kylvetty ja nyt jyräilyä.
Tokitoki,mutta on se sähkönen kyllä nopeampi jos sitä vaan osaa käyttää. Mekaanista tullu paljo ajettua ja sähköstä vähä vähemmän,mutta se sähkönen oli nopeempi. Ainakin Valtralla.Killerhangar kirjoitti:Ei mutta oletusarvollisesti.Mutta pohdin tossa että kun vaikka EKlla levittää hiekkaa niin laittaa 3/4sen laatikosta ja sitten kun aluevaihteisto on siinä EKn vivun vieressä niin siitä saa hetkessä pakin/hitaan yhellä käden liikkeella. Toinen käsi ratilla, toinen EKlla/vaihteistolla ja jalat kytkimellä ja jarruilla ja hyvin menee. Love the setup...
Tämänki kätevyys riippuu siitä, kummalla puolella ek:n keppi on, josse on oikealla, niin se on epä kätevää kun ek:n liikkeen joutuu pysäyttämään suunnanvaihdon ajaksi kun joutuu samalla kädellä vaihtamaan suuntaa ja käyttämään ek:ta, mutta jos ek:n keppi on vasemmalla, sitten se on helepompaa.Killerhangar kirjoitti:Ei mutta oletusarvollisesti.Mutta pohdin tossa että kun vaikka EKlla levittää hiekkaa niin laittaa 3/4sen laatikosta ja sitten kun aluevaihteisto on siinä EKn vivun vieressä niin siitä saa hetkessä pakin/hitaan yhellä käden liikkeella. Toinen käsi ratilla, toinen EKlla/vaihteistolla ja jalat kytkimellä ja jarruilla ja hyvin menee. Love the setup...