Vai onks ees toi mielipide?

E: Ja vielä Venäjälle hävis... Onhan toki tänä vuonna Venäjällä hyvä joukkue.
Suako sitte ilahuttaa ko Ryssät voitti? Ihteä ainaki vituttaa...Pelaruzi kirjoitti:Oks su elämä kii jossaa kiekos? Itteä ei vituta paljoa.
Ryssä on aina ryssä.Ännä kirjoitti:Suako sitte ilahuttaa ko Ryssät voitti? Ihteä ainaki vituttaa...Pelaruzi kirjoitti:Oks su elämä kii jossaa kiekos? Itteä ei vituta paljoa.
JA VELI!latexi kirjoitti:Yksinkertaasesti: pikkusisko...
Ja äiti!valtravalmet kirjoitti:JA VELI!latexi kirjoitti:Yksinkertaasesti: pikkusisko...
No ei ihme, kun yks purree sitä kokoaja. Ja huomen kouluun.KEY Tronic kirjoitti:Oikean käjen keskarissa semmosia allergiasta tulevia rakkuloita jotka nyt tulehtunut... Kohta tulehtunut v1tun koko sormi!
Mua taas ny v*tuttaa isosisko...latexi kirjoitti:Yksinkertaasesti: pikkusisko...
Sisko ku sisko aina ne viiiituuututaa.FS2011M0ds kirjoitti:Mua taas ny v*tuttaa isosisko...latexi kirjoitti:Yksinkertaasesti: pikkusisko...
Hähää! Itelläpä ei oo siskoja tai veljiä, ni ei oo niistä riesaa. Mut ihtee vituttaa, et huomen taas kouluu.urakkamies kirjoitti:Sisko ku sisko aina ne viiiituuututaa.FS2011M0ds kirjoitti:Mua taas ny v*tuttaa isosisko...latexi kirjoitti:Yksinkertaasesti: pikkusisko...
Jep aivan hirveen huonosti palvellu tänä päivänä. Tarkoitan siis hitaasti.RainBow_ kirjoitti:Voorumin jökkiminen...
Muutama tukipyyntö tuli viitaten tähän.Valmet 1102 kirjoitti:Jep aivan hirveen huonosti palvellu tänä päivänä. Tarkoitan siis hitaasti.RainBow_ kirjoitti:Voorumin jökkiminen...