Viittiskö joku laittaa Giantsiin? Linkin saa tuttuun tapaan yyveellä

Öhöm kuka nyt ei ois. Vasta melkein puhuttiin yv:llä samasta asiasta. Komee toi on kyl.urakkamies kirjoitti:Aika paljon tuttuja osia. Aika monelta tuntuu tuo nykyisin löytyvän, vaikken sitä oo kovin monelle antanu, mutta hyvä vaan jos joku jaksaa olla kiinnostunut jopa mun tekemistä modeista.
Kyllähän tuo mullekki kelpais ja kaikki sun modit on mulla käytös. Ts:tä vipaattiin ja foortiin.urakkamies kirjoitti:Aika paljon tuttuja osia. Aika monelta tuntuu tuo nykyisin löytyvän, vaikken sitä oo kovin monelle antanu, mutta hyvä vaan jos joku jaksaa olla kiinnostunut jopa mun tekemistä modeista.
Tuossa itseasiassa ei ole minun tekemia osia että etu kummit on juketsun ja fordmies4610 taitaa olla sun modelli ja urakkamiehen osia + ruottalaiset.urakkamies kirjoitti:Aika paljon tuttuja osia. Aika monelta tuntuu tuo nykyisin löytyvän, vaikken sitä oo kovin monelle antanu, mutta hyvä vaan jos joku jaksaa olla kiinnostunut jopa mun tekemistä modeista.
Urakkamiehen modelli ja foortimiehen ingame oli alunperin.remontti reiska kirjoitti:Tuossa itseasiassa ei ole minun tekemia osia että etu kummit on juketsun ja fordmies4610 taitaa olla sun modelli ja urakkamiehen osia + ruottalaiset.urakkamies kirjoitti:Aika paljon tuttuja osia. Aika monelta tuntuu tuo nykyisin löytyvän, vaikken sitä oo kovin monelle antanu, mutta hyvä vaan jos joku jaksaa olla kiinnostunut jopa mun tekemistä modeista.
No voi vittu.Farmari99 kirjoitti:Reiska, elä vaan laita sitä peiliä! Se lagittaa pelissä ihan v*tusti
Jep, kaikki iha kulli huurus heti "KOMIAAValuXi kirjoitti:Joo onha se komiaa ku Xarin kasitonnii oot värin vaihtanu.