Tuli pien kone kuume

En tiiä....Valtra_mies kirjoitti:Onko tossa ketsuppi pro:ssa mitään eroo
On muute khyl komee 604! Hyvin pidetty huolta.
Ei mulla vaan oo pro 8 valittanu koskaa mitää...taistelu jaska kirjoitti:Ei ole mitään eroo pro:ssa paitsi se valittaa aina välillä jtn ku oot esim tekemässä rattoria...EI KANNATA LADATA!
No en tietenkään..Käyttäjä kirjoitti:Tieräksä sitte mitä eroo siinä on normaaliin verrattuna?
On muute sen verta hieno et nousee nousee se kuumeFS2011M0ds kirjoitti:On muute khyl komee 604! Hyvin pidetty huolta.
Jep, tekis mieli khyl ostaa tollanen itelle..valmet 602 kirjoitti:On muute sen verta hieno et nousee nousee se kuumeFS2011M0ds kirjoitti:On muute khyl komee 604! Hyvin pidetty huolta.
Sellaaset joka kasataan itse, ovat hyviä pelikoneita, mut ne ovat jotain 1000€ luokkaa.Tm100 kirjoitti:Sanokaapa joku hyvä tietokone millä farminki pyörii 100%.? Eikä pätkis vähä väliä.
Laitappa linkki ?FS2011M0ds kirjoitti:Sellaaset joka kasataan itse, ovat hyviä pelikoneita, mut ne ovat jotain 1000€ luokkaa.Tm100 kirjoitti:Sanokaapa joku hyvä tietokone millä farminki pyörii 100%.? Eikä pätkis vähä väliä.
http://www.jimms.fi/tuote/JIMMS-GAMER-COLTTm100 kirjoitti:Laitappa linkki ?FS2011M0ds kirjoitti:Sellaaset joka kasataan itse, ovat hyviä pelikoneita, mut ne ovat jotain 1000€ luokkaa.Tm100 kirjoitti:Sanokaapa joku hyvä tietokone millä farminki pyörii 100%.? Eikä pätkis vähä väliä.
Joo. Kävin eilen keskisellä, niin se +1000e:n paketti on muute hyvä, mutta saisivat vaihtaa sen prossun 2600:sta 2600K:ksi.valtravalmet kirjoitti:Ännä, jos ostaa keskiseltä niin nehän kasaa siellä?