En tiedä mut aurajuusto on ihan perseestä mun mielestä.Temeksi kirjoitti:Ostin aurajuustoleikkeleitä mut ei maistu aurajuusto. Mikä meni pieleen?

En tiedä mut aurajuusto on ihan perseestä mun mielestä.Temeksi kirjoitti:Ostin aurajuustoleikkeleitä mut ei maistu aurajuusto. Mikä meni pieleen?
Tämänäin.Galaxeri kirjoitti:Eipähän tarvitse peliä katsoa...Facebookis 20 tilapäivitystä pelistä. Kyllä tietää mitä tapahtuu.
Kahtoo vaan maalikoosteen jostain.Jeppe kirjoitti:Tämänäin.Galaxeri kirjoitti:Eipähän tarvitse peliä katsoa...Facebookis 20 tilapäivitystä pelistä. Kyllä tietää mitä tapahtuu.
Miten nyt käyttäydyin väärin? En mä mitään Leepua kaunistelemaan rupee, se on varma.RainBow_ kirjoitti:No voisit kans käyttäytyä kuin aikuinen mies.
Nomutta tarvi silti heti rueta kitisee, kestä se kuin mies.Mrjallu65 kirjoitti:Miten nyt käyttäydyin väärin? En mä mitään Leepua kaunistelemaan rupee, se on varma.RainBow_ kirjoitti:No voisit kans käyttäytyä kuin aikuinen mies.
Painan mieleen, pakko vaan oli purkaa tota jatkuvaa paskan jauhamista.RainBow_ kirjoitti:Nomutta tarvi silti heti rueta kitisee, kestä se kuin mies.Mrjallu65 kirjoitti:Miten nyt käyttäydyin väärin? En mä mitään Leepua kaunistelemaan rupee, se on varma.RainBow_ kirjoitti:No voisit kans käyttäytyä kuin aikuinen mies.
Millon myö saahaan lukee iltasanomiista et 16 vuotias nuorukainen hurjasteli kevarilla 140 km/h hämeenkyrössä? Sitte kun pääset sielt tunnilta voisit ottaa natikan etupainosta kuvan, mut ethän sä toki oo unohtanu...Codrington kirjoitti:Perus leepu onhan seki vaahtosammutimen kokone.
Nojaa! Huomenna klo 8 ajotunnit kemmu kouluun.
Mua vaa pikkuse ihimetyttää tuo sun ikä, dissaat kaikkia niiku 10vee, ja oliha sulla lusikkatestiki tulossa, sitte oot 25vee.Mrjallu65 kirjoitti:Miten nyt käyttäydyin väärin? En mä mitään Leepua kaunistelemaan rupee, se on varma.RainBow_ kirjoitti:No voisit kans käyttäytyä kuin aikuinen mies.
Ota kuva Valtra 6800:sesta.Valtra_mies kirjoitti:Arvakkaapa mikä tuli tänään meijän pihaan kun tulin koulusta![]()