Ai oks teillä muatila?Mrjallu65 kirjoitti:Nyt on keskiviikosta asti oltu joka päivä kusen ajossa, sitä edellisenä maanantaina klo 5:00 herätys ja 5:30 Valmetilla Auraan kiviä ajamaan.

Ai oks teillä muatila?Mrjallu65 kirjoitti:Nyt on keskiviikosta asti oltu joka päivä kusen ajossa, sitä edellisenä maanantaina klo 5:00 herätys ja 5:30 Valmetilla Auraan kiviä ajamaan.
Ei.Taneli (fin) kirjoitti:Ai oks teillä muatila?Mrjallu65 kirjoitti:Nyt on keskiviikosta asti oltu joka päivä kusen ajossa, sitä edellisenä maanantaina klo 5:00 herätys ja 5:30 Valmetilla Auraan kiviä ajamaan.
Meikä ajo kans Palmulla veto juhtana 8400 vallu.Taneli (fin) kirjoitti:Juu, juu. Meki olaan jo Pejantaista ajettu Palmulla ja 8050:sellä paskaa kaivosta.
No emmä ny tiiä.valtravalmet kirjoitti:Kyllä se 8400 viel t170 ja 8050 kummanki.
Varmasti makosat äänet.taistelu jaska kirjoitti:Mun sedällä on Turbo + Suora putki Vallus!
Sinne sujahti.Temeksi kirjoitti:http://www.adressit.com/allekirjoitukset/kummola/
Kaikki vois mennä allekirjottaan ton.
Samoin, öitä sullekki.Taneli (fin) kirjoitti:Öitä! Päivälää taas, ehkä kusenajoa.
Ei se kyllä tasan ole 25.leepu kirjoitti:Kuka uskoo täälä että mrjallu65 on 25v.
Voi elämä...leepu kirjoitti:Kuka uskoo täälä että mrjallu65 on 25v.
Joo, en ole11.v , mutta lopetetaan tämä keskustelu, sopiiko mitenkään?Jeppe kirjoitti:Mitä vittua?!Miä oon aina luullu että oot jotaki 11.
Sama mullaki!Jeppe kirjoitti:Mitä vittua?!Miä oon aina luullu että oot jotaki 11.
Valtra_mies kirjoitti:Vv,mulla lähtee noita huomenna 2kpl:tta tilaukseen