Varmaa vähä ylitöiks menny?turvenuija kirjoitti:Paskarallia pelkästään 60 kuormaa ajanu tänään ite.

Varmaa vähä ylitöiks menny?turvenuija kirjoitti:Paskarallia pelkästään 60 kuormaa ajanu tänään ite.
Kristuksen takatalavet... (Y)Mattimies_ kirjoitti:Jos sitä huomenna tai lauantaina menis vesivakoja umpeen ajelemaan. Ollaan normaalista poiketen viikko myöhässä kevätduuneista...
Myö kylyvettii viime vuonna ekat huhtikuun 29. päivä.Mattimies_ kirjoitti:Jos sitä huomenna tai lauantaina menis vesivakoja umpeen ajelemaan. Ollaan normaalista poiketen viikko myöhässä kevätduuneista...
Aika haipakkaa saat kyllä painaa, että meinaat ton saada ajettua.turvenuija kirjoitti:Paskarallia pelkästään 60 kuormaa ajanu tänään ite.
rapu1 kirjoitti:Lieterallia...
Edit:Nyt meen kylvää kongskildellä ja valtra N111.
Tsjaa...turvenuija kirjoitti:No mä alotin aamulla 6.00 ja kaikki pellot johon ajoin ,nii oli 3km sisältä tilalta.
Palmu.Aecel kirjoitti:Tsjaa...turvenuija kirjoitti:No mä alotin aamulla 6.00 ja kaikki pellot johon ajoin ,nii oli 3km sisältä tilalta.
Mikä kärry?
Siis mikä vuosmalli?valtravalmet kirjoitti:Monta vuotta? Se on niin kauan ku kestää.valmetpoju kirjoitti:Komia viteo vv:llä.Monta vuotta tuo ares on?
Nyt on ekaa kevättä meillä.
Kyl sitä itekki on 9-vuotiaana tullu ensimmäistä kertaa kylvettyä yksikseen, tietysti isäukko oli näköetäisyydellä sillon.Aecel kirjoitti:rapu1 kirjoitti:Lieterallia...
Edit:Nyt meen kylvää kongskildellä ja valtra N111.
Sanon tohon nyt, että täytyy olla isännällä aika luottamus jos 3lk. päästää kylvämään...
Mikäs kylvykone koululla on?Ännä kirjoitti:Kotonaki alakoo kylvöt ny. Itte oon ajanu koko päivän paskaa, paitti aamulla kylvin vähä koululla.
Junkkari Super Seed 3000.valtravalmet kirjoitti:Mikäs kylvykone koululla on?Ännä kirjoitti:Kotonaki alakoo kylvöt ny. Itte oon ajanu koko päivän paskaa, paitti aamulla kylvin vähä koululla.