Eka. Miten saan liikenteen pois? Sit miten saan laitettuu sen paikan minne ne koneet tulee ku ostan ne?
Kiitolline avusta!

Teet mappis sellasen alotusmapin päälle mihkä on lisätty jo kaura.valtra man kirjoitti:Mulla kans kysymys.
Miten saa lisättyä mappiin vaikka kauraa?? Kysyn nyt 7:männettä kertaa ilman vastausta..
Ei jaksais muutamaa puuta vaille valamista mappia lakaan uusiks tekeen..Jeppe kirjoitti:Teet mappis sellasen alotusmapin päälle mihkä on lisätty jo kaura.valtra man kirjoitti:Mulla kans kysymys.
Miten saa lisättyä mappiin vaikka kauraa?? Kysyn nyt 7:männettä kertaa ilman vastausta..
Ööö mistäköhä mä löydän sen kansion ku löydän vaa sen mis on sen i3d:n ja siel ei oo viivoi?valtra man kirjoitti:Jossai traffich path:in kansios oli i3d jossa oli viivoja ja joita siirsi niin se reitti varmaan muuttuu?
Oke.valtra man kirjoitti:Niitä reittejä ei saa palasina siirreltyä. Ne pitää venytellä.
Sama.fendt936vario kirjoitti:Taas pari juttuu. Ekaks miten saa objektit läpimentäviks ja toiseks miten saan muutettuu niit tekstei ja kuvii mitkä siin on ku mappi lataa?
Otat jostai muust mapist ne mitkä haluut siihe mappiin ja korvaat niillä sen sieltä texture kansiost--viki-- kirjoitti:Sori tää nyt ei liity tähän, mut miten pystyy laittaa valmiina olevaan mappiin esim.Aidomman kyntö,kultivointi ja kylvöjäljen.
kiitoksiamatias kirjoitti:Otat jostai muust mapist ne mitkä haluut siihe mappiin ja korvaat niillä sen sieltä texture kansiost--viki-- kirjoitti:Sori tää nyt ei liity tähän, mut miten pystyy laittaa valmiina olevaan mappiin esim.Aidomman kyntö,kultivointi ja kylvöjäljen.