Oo ilone meillä o kissa ollu kuukauen katteissa varmaan kuollu.98Farminggame kirjoitti:Makaan sohvalla ja kissa kehrää sylissä.

Oo ilone meillä o kissa ollu kuukauen katteissa varmaan kuollu.98Farminggame kirjoitti:Makaan sohvalla ja kissa kehrää sylissä.
Älä lannistu meil oli puolvuotta ja tuli kotiin.valmetpoju kirjoitti:Oo ilone meillä o kissa ollu kuukauen katteissa varmaan kuollu.98Farminggame kirjoitti:Makaan sohvalla ja kissa kehrää sylissä.
Se kato pehmittää sitä lihhaa.98Farminggame kirjoitti:Kun meidän kissalla on hiiri niin se heittelee sitä hiirtä.
Eli se keittää sitä.valmetpoju kirjoitti:Nii jospa tuo tulis. Naapureitten pihassa on viimeaikona näkyny,mutta aina ku o lähteny hakemaan nii se on kerenny pötkiä pakkoon.
Se kato pehmittää sitä lihhaa.98Farminggame kirjoitti:Kun meidän kissalla on hiiri niin se heittelee sitä hiirtä.
Kerranki olen samaa mieltä. Kyllä enkkua pitää osata että tulevaisuudessa pärjää.Killerhangar kirjoitti:LOLOLOLOLOLOLOLOLOL... Ilmankos suomalaisilla modeilla menee perseesti ku puolet teistä ei osaa enkkua. But that's your problem BITCH!
Mulla sanareista huonoin 4+.Verkku kirjoitti:Enkku on helppoo. Mulle tulee yleensä lukematta kokeesta 9½ tai 9+. Kolmosella ja nelosella oli torkas 10 mutta ny seon 9.
Sanakokeesta on huonoin numero 9½ ja en koskaan lue yhtää.
Tälläsestä oo mulle kukaan kertonu, muuten olis menny lava tai kaks mut ny jaks lähteek uappaaTemeksi kirjoitti:Kuinka monta ES pojilla on mennyt tänään, virallisena ES-päivänä.
Tasan ei mee nallekarkit, oma enkun kehitys tyssäs paskaan opettajaan ala-asteella ja yläasteella ei enään päässyt kelkkaan muitten mukaan ja ammattikoulun englanti, mitä se oli?Verkku kirjoitti:Enkku on helppoo. Mulle tulee yleensä lukematta kokeesta 9½ tai 9+. Kolmosella ja nelosella oli torkas 10 mutta ny seon 9.
Sanakokeesta on huonoin numero 9½ ja en koskaan lue yhtää.
Aina ny 2 vuoden aikana oon saanu joka kerta 10½ ja kerran 10½+ ja 10½++. Puolikkaa saa siitä ku osaa laittaa päiväyksen oikein enkuks. ja sitteFS2011M0ds kirjoitti:Englannista mulle tuloo aina joku ysillä alkava numero.
Kerran khyl tuli 8+, mut se ei vaikuta mua yhtää.
Sanakokeista huonoin on joku 8+ - 9- ja paras 10.
Eekäku ekat sanat oli "Perkele, meni puukko paskaks".Aecel kirjoitti:Suusat pääsee vain "PERKELE! " Ja homma jatkuu...Sampo_Poika kirjoitti:Men tänäpe tekuntunnilla käs hiomakoneesee.![]()
Ei siinnä mittään, peukusta puolet kynnestä pois ja vähä pyöristy ja ja etusormesta 1 x 1cm palane irtii.