Traktoriy-osio on kovasanasokomi5 kirjoitti:Hieno!mistäs oot tommosen valmetin saanu?
No, tasausruuvi vois olla ihan jees, tai kunnostusjyrsin tai jotain vastaavaa. Kyllä sulla on aika vapaat kädet valita.juketsu kirjoitti:Onkos mitään hinattavaa, esim. jotain perävaunua, joka tästä vielä uupuisi?
Tee vaikka rumpujyrsin ton puukon rinnalle, siis tuollainen http://www.vapo.fi/filebank/2870-vapo_jtj-9_07.pdfMotokuski kirjoitti:No, tasausruuvi vois olla ihan jees, tai kunnostusjyrsin tai jotain vastaavaa. Kyllä sulla on aika vapaat kädet valita.juketsu kirjoitti:Onkos mitään hinattavaa, esim. jotain perävaunua, joka tästä vielä uupuisi?
No ei siitä tulis kummiinkaan kovin hieno jos tekis hytin ja kaikki.MB_Trac kirjoitti:Miksi et tee koko modellia itse?
Ei se vaikeaa ole!valmet1 kirjoitti:No ei siitä tulis kummiinkaan kovin hieno jos tekis hytin ja kaikki.MB_Trac kirjoitti:Miksi et tee koko modellia itse?
Se on kyllä totta, mutta saanko pitää renkaat ja laitan itse jotkut muut nostolaitteet?Traktori_Mies kirjoitti:Niin ja tuo on tehty mun New Hollandin päälle! Oon kuule laittanu siihen uudet nostolaitteet ja vaikka mitä!
no ainakin, josset jakoon laita, niin saat tehdä vaikka kekkosen tekemän Nuhvin päälle!valmet1 kirjoitti:Se on kyllä totta, mutta saanko pitää renkaat ja laitan itse jotkut muut nostolaitteet?Traktori_Mies kirjoitti:Niin ja tuo on tehty mun New Hollandin päälle! Oon kuule laittanu siihen uudet nostolaitteet ja vaikka mitä!
millonkas tulee puukosta modi? tai koskas hinattava jyrsin?ponsse-po1ka kirjoitti:Hienohan se, mutta suoraan nostolaitteisiin kiinnitettävät jyrsimet ovat kyllä aika harvassa
Aika kätevä muuten tuollainen kaaviokin!juketsu kirjoitti:
Kyllähän jotain yritin mutta ei ole pidemmälle vielä tullut perehdyttyä.