Joo pitäs, mutta mulla ei toimi minkään kokosetHaavisto kirjoitti:pitäshän textuurien toimia jos ne on 512x512?

Joo pitäs, mutta mulla ei toimi minkään kokosetHaavisto kirjoitti:pitäshän textuurien toimia jos ne on 512x512?
kiitos tosi paljon,mutta kertokaas miten vois keventää peliä ku pelaa tolla turve mapilla kun mulla on niin surkee kone et lagaa heti ku ostaa pari kolme traktoriaValtra S370 kirjoitti:peluri4 kirjoitti:nopeesti tasviisin sen linkin jos jolu viihtis laittaapeluri4 kirjoitti:Mistäs sen nightime modin saa kun tällä huonommalla koneella rupee lagaa ku laittaa valot päälle?
Tästä saat, v2 (exe) UK:sta.
no olen poistanu ne jo,mutta laittakaas vinkkejä vielä lisää jos jotain tiiätte.ValtraN111 kirjoitti:peluri4:Poista cars-kansio sieltä datavehicles
cars
Nooh, en tiedä auttaako hirveesti niitten puitten poistaminen, ne mitkä menee ympäri sen mapin.peluri4 kirjoitti:no olen poistanu ne jo,mutta laittakaas vinkkejä vielä lisää jos jotain tiiätte.ValtraN111 kirjoitti:peluri4:Poista cars-kansio sieltä datavehicles
cars
Ei pelitä... Noilla tehoillaS.Tiensuu kirjoitti:ponsse-po1ka ja tais olla Valtra.T jotka puhuivat tuolla nevalle.comin puolella ko. pelistä ja alko kiinnostamaanNiin tosiaan, vaatiiko peli tietokoneelta paljon tehoja? Itsellä on tämä Fujitsu-Siemen Amilo A1650 läppäri ja kiinnostais tietää pyöriikö tällä, jos vaikka tilais ko. pelin
Joo.. mutta tos fujitsus oli 3200+ prossu, 512mb muistii ja 128mb näyttisMotokuski kirjoitti:No mulla on 256mt näytönohjain ja muistia 512, 1.8GhZ prossu ja pyörii turvemodi kohtalaisesti.
Mistä löysit nuo tiedot, Valtra?ValtraN111 kirjoitti:Joo.. mutta tos fujitsus oli 3200+ prossu, 512mb muistii ja 128mb näyttisMotokuski kirjoitti:No mulla on 256mt näytönohjain ja muistia 512, 1.8GhZ prossu ja pyörii turvemodi kohtalaisesti.
Google on kovasanaS.Tiensuu kirjoitti:Mistä löysit nuo tiedot, Valtra?ValtraN111 kirjoitti:Joo.. mutta tos fujitsus oli 3200+ prossu, 512mb muistii ja 128mb näyttisMotokuski kirjoitti:No mulla on 256mt näytönohjain ja muistia 512, 1.8GhZ prossu ja pyörii turvemodi kohtalaisesti.
Mä en löytäny googlesta mitään hyödyllistä tietoa tästä läppäristä, laitatko linkkiäValtraN111 kirjoitti:Google on kovasanaS.Tiensuu kirjoitti:Mistä löysit nuo tiedot, Valtra?ValtraN111 kirjoitti:Joo.. mutta tos fujitsus oli 3200+ prossu, 512mb muistii ja 128mb näyttis
Kyllä se kumminkin tuota GTA SA: ta pyörittää?ValtraN111 kirjoitti:http://www.tietokone.fi/keskustelu/aihe_vapaa/3500 Siinä olis
Juup.... Mutta jos meinaat jotaki modeja ladata, niin on paljon raskaampi ku gtaS.Tiensuu kirjoitti:Kyllä se kumminkin tuota GTA SA: ta pyörittää?ValtraN111 kirjoitti:http://www.tietokone.fi/keskustelu/aihe_vapaa/3500 Siinä olis
Juu, silloin on jo 2010 versio..S.Tiensuu kirjoitti:Ok, sitten pitää vissiin odotella ens kesään ja kesätyörahoilla ostaa uus kone
Sitä paremmalla syylläMB_Trac kirjoitti:Juu, silloin on jo 2010 versio..S.Tiensuu kirjoitti:Ok, sitten pitää vissiin odotella ens kesään ja kesätyörahoilla ostaa uus kone
Joku toinen modi varmaan tekee sen, että se ei enää toimiSimulation kirjoitti:mikähän tolle traktori_miehen tekemälle keltaiselle v2-valtralle pareilla tuli, kun ennen toimi hyvin koko peli, mutta enää ei toimi jos sen laittaa mods-kansioon...