Tota pelaa TheExel80 & J0P.fendt 936 kirjoitti:http://www.totaljerkface.com/happy_wheels.php Vähä paras peli.
Markki ykköset sinisillä (tosin vastaan tullu yksilöitä joissa heitetty uudemmat mustat tilalle) ja Markki kakkoset ja kolmoset mustilla tarroilla... Hytistähän ton nopeimmiten huomaa...Jupe kirjoitti:Mulla ois foorti tuolla pihalla 8210 vielä se o niitä vanahempia vm -83 siinä o ne siniset tarrat niisä uusimmissaha o ne mustat.Valmet 1102 kirjoitti:8210, saa nähä mitä siitä tuleee jos jollaki jonku foortin tekstuureja voin tehdä jonku erinki foortin.
E vitus. Siinä ei ois mitää jännää tai katottavaa.FS2011M0ds kirjoitti:Tee ls11 let's play.
Tee Santusta.ValuXi kirjoitti:San Andreaksesta vai IV:stä teen let's playn?
Kylse toimii sitä linkkii pitää lyhentää.Iiro kirjoitti:Mite ihmees mä saan suoraan näkymään yt videon kun ei noilla [Youtube] [/Youtube] toimi...
Mites te jo ootte pellol ,meil päästää ehkä vast vapun jälkee p*skan ajoo.Valtra_mies kirjoitti:Alota vaan,ite tulin 6400:sella just äestämästä,iskä jäi viä pellolle
No me jätettiin viime keväältä kyntöjä tälle keväälle,ja me saatiin eilen viimeset kynnöt kynnettyä ja tänään oltiin äestelemässä.Kuivaa nopeempaa ku äestää aikasin1999 kirjoitti:Mites te jo ootte pellol ,meil päästää ehkä vast vapun jälkee p*skan ajoo.Valtra_mies kirjoitti:Alota vaan,ite tulin 6400:sella just äestämästä,iskä jäi viä pellolle
valtravalmet kirjoitti:Tällästä tääl:
Mitä siitä pitää lyhentää?1999 kirjoitti:Kylse toimii sitä linkkii pitää lyhentää.Iiro kirjoitti:Mite ihmees mä saan suoraan näkymään yt videon kun ei noilla [Youtube] [/Youtube] toimi...