Omistaja tulee päivän ajon jälkeen valittamaan ku perä levis.valtravalmet kirjoitti:Hyvin meni eka päivä 604 purkaessa, viel kun saa kasattuuKasasin siinä myös yhen t190 perän ja muuta ''pientä''.
![]()
![]()

Omistaja tulee päivän ajon jälkeen valittamaan ku perä levis.valtravalmet kirjoitti:Hyvin meni eka päivä 604 purkaessa, viel kun saa kasattuuKasasin siinä myös yhen t190 perän ja muuta ''pientä''.
![]()
![]()
Onneks en oo viel kasannu.Peluri4 kirjoitti:Omistaja tulee päivän ajon jälkeen valittamaan ku perä levis.valtravalmet kirjoitti:Hyvin meni eka päivä 604 purkaessa, viel kun saa kasattuuKasasin siinä myös yhen t190 perän ja muuta ''pientä''.
![]()
![]()
Kovakulkuunen maasika, 900:nene menöö 40km'h vakiona.maatila kirjoitti:Puoli kilsaa eroa meidän massikalla ja 900 valtralla. 2 kilsas ero kurottu kiinni ja ohitus ,ei ollu 900 yhtä kova kulkee ku verku..Tosin 1 ylä ja alamäki saatto vähä vaikuttaa vaa selväksi tuli että se losotti kaasupohjas.
Mutta 865 kulkee 48.Ännä kirjoitti:Kovakulkuunen maasika, 900:nene menöö 40km'h vakiona.maatila kirjoitti:Puoli kilsaa eroa meidän massikalla ja 900 valtralla. 2 kilsas ero kurottu kiinni ja ohitus ,ei ollu 900 yhtä kova kulkee ku verku..Tosin 1 ylä ja alamäki saatto vähä vaikuttaa vaa selväksi tuli että se losotti kaasupohjas.
Nii mulla mittari oli risteyksen jälkee kokoajan päälle 40. Voihan se vaikuttaa ,että verkus on korkeemmat raattaat ku siinä siinä valtras. Molemmathan on 40km/h kulkioita vakiona. Sain kyllä hilpeen tervehdyksen valtra kuskilta. Nosti kättä komiasti ,sitte osotti sormella ja sitte koiti ns. lykkiä vautia nytkyttämällä itteesä.Ännä kirjoitti:Kovakulkuunen maasika, 900:nene menöö 40km'h vakiona.maatila kirjoitti:Puoli kilsaa eroa meidän massikalla ja 900 valtralla. 2 kilsas ero kurottu kiinni ja ohitus ,ei ollu 900 yhtä kova kulkee ku verku..Tosin 1 ylä ja alamäki saatto vähä vaikuttaa vaa selväksi tuli että se losotti kaasupohjas.
Ootko ees ikinä ajanu 4200 sarjalaisella massikalla?Verkku kirjoitti:Kyllä 800 voittaa useemman verkussonin nopeudes mennen tullen. Vakiona
Onnea.Verkku kirjoitti:Oon.
Hyvin jännää savegame tiedostoista pystyy lisäämään rahamäärää, paskan jyvien ja heinän yms. määrää.
Saattaa pieniillä renkailla oleva 900 mennäkkii sen 40 vakiona mut meijen ex 800 meni sen 45-46 isoilla rattaillavaltravalmet kirjoitti:Mutta 865 kulkee 48.Ännä kirjoitti:Kovakulkuunen maasika, 900:nene menöö 40km'h vakiona.maatila kirjoitti:Puoli kilsaa eroa meidän massikalla ja 900 valtralla. 2 kilsas ero kurottu kiinni ja ohitus ,ei ollu 900 yhtä kova kulkee ku verku..Tosin 1 ylä ja alamäki saatto vähä vaikuttaa vaa selväksi tuli että se losotti kaasupohjas.
Turvallisuus pitää olla hyvä ,kun tulee ajettua kevarilla se 150 km päivässä.Ezmo kirjoitti:Turvenuijalla hieno kypärä, mut kyllä sitä hintaakin on.
Ootte te aika poikia ,kun viittiitte niillä mopoilla protkutella. Itellä vaan joskus hätätilanteessa tullut mopolla ajettua, kun töissä kuitenkin raktorilla.turvenuija kirjoitti:Turvallisuus pitää olla hyvä ,kun tulee ajettua kevarilla se 150 km päivässä.Ezmo kirjoitti:Turvenuijalla hieno kypärä, mut kyllä sitä hintaakin on.
En viitti oikeen santa kärryä mopolla vettää.turvenuija kirjoitti:Ite ainakin ajan ennemmin 120 kevarilla ,kun 50 kymppiä traktorilla. Työmatka itellä suolle 60 km yhteen suuntaan..
Tollahan ei nyt hintaa ole kovinkaan paljoa. Itse maksan ainakin turvallisuudesta. Komea kypärä!turvenuija kirjoitti:Turvallisuus pitää olla hyvä ,kun tulee ajettua kevarilla se 150 km päivässä.Ezmo kirjoitti:Turvenuijalla hieno kypärä, mut kyllä sitä hintaakin on.