Mulla on vissiin yks vuorokauden banni, ja pari varotusta.valtravalmet kirjoitti:Mitä.![]()
Miltä vuodelta ne on.
![]()
Eipä näkyny mitään.Teleman kirjoitti:Saako joku minun varoitus/banni taustaa tietoon??
Tuskin joka ikine heppu ny modeks pääsee.Teleman kirjoitti:Saako joku minun varoitus/banni taustaa tietoon??
Ei vissiin mullakaan, vai?RainBow_ kirjoitti:Eipä näkyny mitään.Teleman kirjoitti:Saako joku minun varoitus/banni taustaa tietoon??
Ekami? Sinne on ainakii paljon hakioita.Temeksi kirjoitti:Kellään kokemusta amisken raksalta? Olis tarkotus hakea sinne vuoden päästä.
Oooko nä ny kasil? Jos oot nii tuu Ähtärii mehtäkonekouluu sit. :DDTemeksi kirjoitti:Kellään kokemusta amisken raksalta? Olis tarkotus hakea sinne vuoden päästä.
Tuomarniemelle? Mille puolen sää meet? Konekuski vai?ValuXi kirjoitti:Oooko nä ny kasil? Jos oot nii tuu Ähtärii mehtäkonekouluu sit. :DDTemeksi kirjoitti:Kellään kokemusta amisken raksalta? Olis tarkotus hakea sinne vuoden päästä.
Mul on 3 varotusta. Modet ei oikein tykkää musta.Töötti_miäs kirjoitti:Ja mulla ei ole yhtään varoitusta ja bänniä.
Sä et oikein tykkää noudattaa foorumin sääntöjä.fendt 936 kirjoitti:Mul on 3 varotusta. Modet ei oikein tykkää musta.Töötti_miäs kirjoitti:Ja mulla ei ole yhtään varoitusta ja bänniä.
Ja sillä kannattaakin kehuskella?fendt 936 kirjoitti:Mul on 3 varotusta. Modet ei oikein tykkää musta.
Öööö... Kehuskelen? Ilmoitin vaan..jezba kirjoitti:Ja sillä kannattaakin kehuskella?fendt 936 kirjoitti:Mul on 3 varotusta. Modet ei oikein tykkää musta.