Varpaat sielä jööty ja menin suoraan sieltä saunaa.
Plussat:Pelaruzi kirjoitti:Miinukset:
Litistyny
Fontti iha paska eikä saa selvää tuosta, eri värine.
Ei yhtä paksut reunukset.
Pistä vaan suosiolla se mun allekirjotus.john deere 6920 kirjoitti:Mitä mieltä ootte mun uudest allekirjotuksesta?
Ja tämän koneen, millä oon nyt.Iiro kirjoitti:Parempi ku mun.
Modaaminen = tehdä joku kone?Pelaruzi kirjoitti:Eksää tierä mitä modaa tarkootaa? Ja mite se liittyy ettimisee?
Eiku just päin vaston. Isä kynsi peltoo deutzilla oli vissiin kääntymässä ja otti lukot pois nelivedosta. Niin, kun se sitte unohti laittaa nee takas niinMrjallu65 kirjoitti:Vähän märkä maa oli, Volvo uppos, onneks ei ihan pohjaan ottanu kiini...
Neliveto pelasti taas tämänkin päivän.
Öhöm...Jallu tarkottaa varmaankin rekkaa.fendt 936 kirjoitti:Eiku just päin vaston. Isä kynsi peltoo deutzilla oli vissiin kääntymässä ja otti lukot pois nelivedosta. Niin, kun se sitte unohti laittaa nee takas niinMrjallu65 kirjoitti:Vähän märkä maa oli, Volvo uppos, onneks ei ihan pohjaan ottanu kiini...
se uppos. Sitten samana päivän, kun se deuzti hinattiin meijän casella niin siitä deutzi:sta meni rengas.
Jaa, attelinkin että miten se pääsee jos on melkein pohja kiinni maassa.erkko fin kirjoitti:Öhöm...Jallu tarkottaa varmaankin rekkaa.fendt 936 kirjoitti:Eiku just päin vaston. Isä kynsi peltoo deutzilla oli vissiin kääntymässä ja otti lukot pois nelivedosta. Niin, kun se sitte unohti laittaa nee takas niinMrjallu65 kirjoitti:Vähän märkä maa oli, Volvo uppos, onneks ei ihan pohjaan ottanu kiini...
se uppos. Sitten samana päivän, kun se deuzti hinattiin meijän casella niin siitä deutzi:sta meni rengas.
Mää kävin jo päiväl ku ei ollu muut tekemist.valmetpoju kirjoitti:Saunaan päin.
Tarkotin Volvo Bm Lm 840:mppiä, tämmöstä:erkko fin kirjoitti:Öhöm...Jallu tarkottaa varmaankin rekkaa.fendt 936 kirjoitti:Eiku just päin vaston. Isä kynsi peltoo deutzilla oli vissiin kääntymässä ja otti lukot pois nelivedosta. Niin, kun se sitte unohti laittaa nee takas niinMrjallu65 kirjoitti:Vähän märkä maa oli, Volvo uppos, onneks ei ihan pohjaan ottanu kiini...