Näyttäs olevan HD6850 tai 6870 ja joku mopo AMD prossu.RainBow_ kirjoitti:Mimmosia osia koneesa?Kannattas tuohon takapaneliin laittaa tuulari kans,auttaa paljon viilentämisesä.
Hyvä sun on muiden koneita mopoiks haukkua ku oman koneen on isi kustantanu.Ännä kirjoitti:Näyttäs olevan HD6850 tai 6870 ja joku mopo AMD prossu.RainBow_ kirjoitti:Mimmosia osia koneesa?Kannattas tuohon takapaneliin laittaa tuulari kans,auttaa paljon viilentämisesä.
Jaa katos Tumpe. Löydyt tuolta muron puoleltakin http://murobbs.plaza.fi/1707909459-post5646.html KippisTumpe kirjoitti:Komee kone nevallella +1![]()
Oma:Toinen joku heilahtanu.
Itseasiassa ei ole, kustantanut yhtäkään osaa mun koneesta... Päättelin vaan tuosta cuulerista, kun tuollaanen tuli meikällä X2 Athlonin kans.San_anttu kirjoitti:Hyvä sun on muiden koneita mopoiks haukkua ku oman koneen on isi kustantanu.Ännä kirjoitti:Näyttäs olevan HD6850 tai 6870 ja joku mopo AMD prossu.RainBow_ kirjoitti:Mimmosia osia koneesa?Kannattas tuohon takapaneliin laittaa tuulari kans,auttaa paljon viilentämisesä.
Niin mäkin!4ntti93 kirjoitti:mäkimeikäpoeka kirjoitti:mä pelaan läppärillävaltra6250 kirjoitti:Eiks kukaa käytä läppäriä pelaamiseen mut mä ainaki ku tää on tehokkain ku noi 2 muuta konetta on niin tehottomia ettei starttaa koko peli valikkoon toises konees ja toises taas lagittaa ihan kauheesti
Joo o mulla on Radeon 6870 ja AMD prossu on neliytimestä paras. ja takapaneeliin tulee tuuletin.Ännä kirjoitti:Näyttäs olevan HD6850 tai 6870 ja joku mopo AMD prossu.RainBow_ kirjoitti:Mimmosia osia koneesa?Kannattas tuohon takapaneliin laittaa tuulari kans,auttaa paljon viilentämisesä.
Aika laiskalta näyttää.Ännä kirjoitti:Siinä se, alkas olee kotelon vaihto eessäpäin. Jotaki vähä hillitympää vois laittaa.
3.Teleman kirjoitti:Monta paikkaa tuo näytönohjain vie? 2?
No ei tarvi kovin ruudinkeksijä olla tajutakseen, että 3 paikka vievä jäähy on isompi ku 2 paikkaa vievä.Killerhangar kirjoitti:Onkos 448 coresissa jäähdytinsiilit tms isommat kun oma 560 DCUIIne vie vain 2 paikkaa?