Sekä, kisailmarenkaat ja puhkastu bensaletku?Ännä kirjoitti:Ja pakoputken paukkulaakerit sekä kampikammion kattovalo? Endooko töötistä ja keulaa kaasusta?

Sekä, kisailmarenkaat ja puhkastu bensaletku?Ännä kirjoitti:Ja pakoputken paukkulaakerit sekä kampikammion kattovalo? Endooko töötistä ja keulaa kaasusta?
Oliko kans ktm:mmän numerokilpi ja valomaski?Valtra_mies kirjoitti:Kyllä muutes menee mun pv 137km/h,koska siinä on 85cc pytty,malossin tehari,kaikki kurit pois ja uus imukaula ja tohon pyttyyn vielä että se on ruuvattu pytty ja mäntien renkaat hiotut ja jtn muutaki
Ja männän palautinjousi. Ja tanko pitäs olla kans sisäkierteistä umpiputkea.Ännä kirjoitti:Ja pakoputken paukkulaakerit sekä kampikammion kattovalo? Endooko töötistä ja keulaa kaasusta?
Kuvaat ja keulit ja endoot viel kaiken lisäks...Valtra_mies kirjoitti:Juu niin niisä väliin passaa oleen,mutta ihan oikeesti menee,voin vaikka ottaa videon kun seuraavan kerran ajan pv:llä.
Kai nyt jotain läppää saa olla!!Mrjallu65 kirjoitti:Kylläpä tänään on ollut kiva päivä täällä foorumilla, kiitos teille, ette tapelleet ettekä käyttäytyneet muutenkaan huonosti.
Jatketaan tätä rataa?, kiittäen, Mrjallu65
En tainnut puhua läpistä?Maankääntäjä kirjoitti:Kai nyt jotain läppää saa olla!!Mrjallu65 kirjoitti:Kylläpä tänään on ollut kiva päivä täällä foorumilla, kiitos teille, ette tapelleet ettekä käyttäytyneet muutenkaan huonosti.
Jatketaan tätä rataa?, kiittäen, Mrjallu65
Nyt olin tosissani, oli mukava päivä ilman tappeluita, läppä tietysti on aina eri maata.Maankääntäjä kirjoitti:Ei kai sitte mittään!!
En ny sentään siinä vauhdissa rupee keuliin/endoonMaankääntäjä kirjoitti:Kuvaat ja keulit ja endoot viel kaiken lisäks...Valtra_mies kirjoitti:Juu niin niisä väliin passaa oleen,mutta ihan oikeesti menee,voin vaikka ottaa videon kun seuraavan kerran ajan pv:llä.
Muuten mites se mun alkkari edistyy?Jeppe kirjoitti:Kieltämättä hieno päivä.Kiitoksia teille käyttäjille!
Niimpä, se ei käy missään tietääkseni, eikä FB:ssäkään hyväksyny mun kaveripyyntöä.Massey_man* kirjoitti:Käyhän se aina välillä tai sit käyt sillä kyseisellä foorumilla kysymässä missä se liikkuu enempi.Jeppe kirjoitti:Sitte tässä lisänä, mää voisin muuten harkita niitten mun ediittien jakoon laittamista, mutta N111:een ei saa lupia, koska Xarppa ei enää käy täälä niin ei voi tietää että meinaan jakoon sen.
Juu, en painosta halusin vaan kysellä.Jeppe kirjoitti:Niimpä, se ei käy missään tietääkseni, eikä FB:ssäkään hyväksyny mun kaveripyyntöä.Massey_man* kirjoitti:Käyhän se aina välillä tai sit käyt sillä kyseisellä foorumilla kysymässä missä se liikkuu enempi.Jeppe kirjoitti:Sitte tässä lisänä, mää voisin muuten harkita niitten mun ediittien jakoon laittamista, mutta N111:een ei saa lupia, koska Xarppa ei enää käy täälä niin ei voi tietää että meinaan jakoon sen.
E: Mrjallu, teen sen sitten kun on aikaa! Nyt on vähä kaikenmoosta.
Onko rm80 kone?Valtra_mies kirjoitti:Juu niin niisä väliin passaa oleen,mutta ihan oikeesti menee,voin vaikka ottaa videon kun seuraavan kerran ajan pv:llä.
Vissiinkii jonkuu vuosmallin rämänpytty käy pevettiin, koitin kaverin pv:tä mis oli rm:n pytty ja tehari, ei ois uskonu miten niin pien voi olla niin helvetin kiree.kekkonen kirjoitti:Onko rm80 kone?Valtra_mies kirjoitti:Juu niin niisä väliin passaa oleen,mutta ihan oikeesti menee,voin vaikka ottaa videon kun seuraavan kerran ajan pv:llä.