75 meni se suoralla, mut 10/62 välit.ValuXi kirjoitti:Kaverilla menee joku 85km/h.Massey_man kirjoitti:Rupes kyrsii kylillä kun mopo ei menny kun hikisee 65, no otettiin kuri pois sit mentiikii vähä kovempaa.Tais olla jokku 13/53 välit.

75 meni se suoralla, mut 10/62 välit.ValuXi kirjoitti:Kaverilla menee joku 85km/h.Massey_man kirjoitti:Rupes kyrsii kylillä kun mopo ei menny kun hikisee 65, no otettiin kuri pois sit mentiikii vähä kovempaa.Tais olla jokku 13/53 välit.
Eli sää asut Venäjän rajalla.Pelaruzi kirjoitti:Rajaan o kuules joku yli 100km.Mutta, luvattu pakkasia ja lumisateit... D:
Pv on maailman turvallisin vehe ajaa yli 50km/h. Kaverilla repes iskari irti t-palasta 60-70km/h vauhdissa, ei viritelly kovin paljoa sen jälkeen.Valtra_mies kirjoitti:Mulla meni 1.7 km:trin suoralla 137km/h suzuki pv
Kyl repesin!!Codrington kirjoitti:Ai perkele, itekki vedin kotkalla 250km/h tossa esson suoralla! Kiihty satasee 2.5sekunnissa!
Kiipesin sen jälkeen kotkalla mäntyyn ja kattelin käpyjä.
Jos oisin kuullut aprillipäivänä niin en välttämättä uskois.Codrington kirjoitti:Ai perkele, itekki vedin kotkalla 250km/h tossa esson suoralla! Kiihty satasee 2.5sekunnissa!
Kiipesin sen jälkeen kotkalla mäntyyn ja kattelin käpyjä.
Hiacen kyytissä alamäkeenValtra_mies kirjoitti:Mulla meni 1.7 km:trin suoralla 137km/h suzuki pv
Hiacella pääsöö tuollaasta vauhtia vaan ku ajaa kalliolta alaha!urakkamies kirjoitti:Hiacen kyytissä alamäkeenValtra_mies kirjoitti:Mulla meni 1.7 km:trin suoralla 137km/h suzuki pv
Ännä kirjoitti:Hiacella pääsöö tuollaasta vauhtia vaan ku ajaa kalliolta alaha!urakkamies kirjoitti:Hiacen kyytissä alamäkeenValtra_mies kirjoitti:Mulla meni 1.7 km:trin suoralla 137km/h suzuki pv
Vitut...Ännä kirjoitti:Hiacella pääsöö tuollaasta vauhtia vaan ku ajaa kalliolta alaha!urakkamies kirjoitti:Hiacen kyytissä alamäkeenValtra_mies kirjoitti:Mulla meni 1.7 km:trin suoralla 137km/h suzuki pv
Hiacet suohon! Transiitti sen olla pitää!Ännä kirjoitti:Hiacella pääsöö tuollaasta vauhtia vaan ku ajaa kalliolta alaha!urakkamies kirjoitti:Hiacen kyytissä alamäkeenValtra_mies kirjoitti:Mulla meni 1.7 km:trin suoralla 137km/h suzuki pv
Joo verin ton vaan tuolta juutupesta vittuillaakseni.Ezmo kirjoitti:Jallu tuo on aika uus Hiace, mutta siinä on ainakin 20km/h mittarin valehtelu tuossa vaudissa.
Meillä reilu 20 kilsaa.Ezmo kirjoitti:Eli sää asut Venäjän rajalla.Pelaruzi kirjoitti:Rajaan o kuules joku yli 100km.Mutta, luvattu pakkasia ja lumisateit... D:
Valtra_mies kirjoitti:Kyllä muutes menee mun pv 137km/h,koska siinä on 85cc pytty,malossin tehari,kaikki kurit pois ja uus imukaula ja tohon pyttyyn vielä että se on ruuvattu pytty ja mäntien renkaat hiotut ja jtn muutaki
Ja joku uskoo??Valtra_mies kirjoitti:Kyllä muutes menee mun pv 137km/h,koska siinä on 85cc pytty,malossin tehari,kaikki kurit pois ja uus imukaula ja tohon pyttyyn vielä että se on ruuvattu pytty ja mäntien renkaat hiotut ja jtn muutaki
Se on melko tykki jo, mutta kannattaa varoa ettei mummot mee rollaattorilla ohi.Verkku kirjoitti:Meirän vm -07 ransiitti 140hv lähti 2km pitkällä suoralla 162km/h.
Ehkä sitä pveetä pitäs ratastaa, vaikka siin on 9744500cc pytty niin se vaikuta pahasti nopeutee.Codrington kirjoitti:Valtra_mies kirjoitti:Kyllä muutes menee mun pv 137km/h,koska siinä on 85cc pytty,malossin tehari,kaikki kurit pois ja uus imukaula ja tohon pyttyyn vielä että se on ruuvattu pytty ja mäntien renkaat hiotut ja jtn muutaki
ja männyssä oli oravia