Millä tämä priva/wip/pro/sreenshot homma saajahan kuriin?!
Ko jos joku laittaa komiasta konehesta kuvan, tottakai se kaikkia ketuttaa ko ittelä ei oo samanlaasta tai vähä parempaa. Näihä se on jokapaikassa. Mutta eikö sitä vois ees tyytyä kehumaan, eikä sitä ainasta tuleeko jakoon? ethän suutu en kinua mutta tuleeko jakoon? pijätkö privana? onko wippi? tuleeko jakoon jäkäjäkäjäkäjääkä
Minä oon sitä mieltä että sitte menöö koko pelipaska pilalle jos ruvetaan sillälailla pihtaamaan konehia ettei niistä voi etes kuvia laitella. Jokane saa antaa koneitansa kenelle haluaa ja kaikille on samat mahdollisuudet tehä koneita ja muokata niitä. Siinä ei ole valittamista!
Montakohan kertaa tämä sama paska on käyty läpi eri modaajien kohalla? Pahimmillaan osa porukkaa lähti kokonaa veks ja tuli hirviät riidat ja minuakin siinä sivussa syytettiin oikee adminin taholta. Ei siitä sen enempää.
Toista oli silloin 09 pelin alakuaikoina, kesällä ja syksyllä. Kaikki maailman räpellykset laitettii jakoon, kuvia laitettiin niin maan kauhiana iliman muokkauksia. Kaikki oli iloosia ja minä päläpätin täällä senko kerkesin. S352 muistaa varmasti tämän eikö niin