E: unkarissa
Aivan oikein hotellin lanissa surffataan.Tääll on n 5-10 astetta98Farminggame kirjoitti:Siellä on varmaan lämmintä ja selailet nettiä hotellin wlanilla.Mitä kello on siellä?Täällä on 22.50.
Sanon että ei ole hyvää.Admin kirjoitti:Sain lahjaksi tummaa suklaata.
Kohta voisi maistella kun en muista koska olisin viimeksi maistellut.
Luulen että pahaa on.
leepu kirjoitti: Sitte se ralli vasta alakaa ku meikä tulee dynalla.
Het niinkun kaveri... eka kauan selitti että tulee ''tynällä'' ja sit kun oli kortti niin ei näkyny.Aecel kirjoitti:leepu kirjoitti: Sitte se ralli vasta alakaa ku meikä tulee dynalla.
Ookko varma, että isukki antaa rällätä pitkin kyliä Dyna_VT:llä?
Sama homma.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Tämä meinaa sitte?![]()
Tervehdys.
Haluamme huomauttaa että käytössänne on todennäköisesti virheellinen tai ei teille kuuluva sähköpostiosoite mikä ylikuormittaa järjestelmäämme.
Pyydämme teitä tarkistamaan asian ja vaihtamaan sähköpostiosoitteen toimivaksi.
Jos toimenpiteisiin ei ryhdytä 48 tunnin kuluessa ilmoituksesta käyttäjätunnus asetetaan ikuiseen porttikieltoon palveluumme.
Parhain terveisin,
Admin
Miks kaikki dissaa tummaa suklaata?Jeppe kirjoitti:Sanon että ei ole hyvää.Admin kirjoitti:Sain lahjaksi tummaa suklaata.
Luulen että pahaa on.Kyl maitosuklaa voittaa!
Samaa mieltä!ValuXi kirjoitti:Miks kaikki dissaa tummaa suklaata?Jeppe kirjoitti:Sanon että ei ole hyvää.Admin kirjoitti:Sain lahjaksi tummaa suklaata.
Mun mielest se o iha
hyvää.
Yhdyn tähän kommenttiin.Verkku kirjoitti:Tumma suklaa on ihan hirveetä!
Tumma suklaa on HYVÄÄ! Just soitin äiskälle et ostaa tummaa suklaata.ValuXi kirjoitti:Miks kaikki dissaa tummaa suklaata?Jeppe kirjoitti:Sanon että ei ole hyvää.Admin kirjoitti:Sain lahjaksi tummaa suklaata.
Mun mielest se o iha
hyvää.