jelppii

Ongelmia? Ei hätää kysy täällä.
Heme87
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

jelppii

Viesti Kirjoittaja Heme87 »

eli kuinka saan toimimaan nuo zip ja rar tiedostot pelissä kun niitä latailen netistä :( pitääkö ne jotenkin purka. kiitos jo etukäteen
Venom
Kunniakäyttäjä

Re: jelppii

Viesti Kirjoittaja Venom »

Miljoona kertaa tälläkin foorumilla selitetty. Heität ne mods kansioon. Joka löytyy Omatiekone -> tiedostot X* (*ja lukee peräs mikä sul on käyttäjän nimenä) -> my games -> FarmingSimulator2009 -> mods
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
Ännä
Moderaattori
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Venom kirjoitti:Miljoona kertaa tälläkin foorumilla selitetty. Heität ne mods kansioon. Joka löytyy Omatiekone -> tiedostot X* (*ja lukee peräs mikä sul on käyttäjän nimenä) -> my games -> FarmingSimulator2009 -> mods
Ei omatietokone vaan omat tiedostot ;)
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Venom
Kunniakäyttäjä

Viesti Kirjoittaja Venom »

Ohops se jäi siitä välistä pois, mut kyl sinne omatiekoneeseenkin tarvii mennä jos ei oo sitä kansioo työpöydällä tai jossain muualla. ;)
Kuva
Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
case142

Viesti Kirjoittaja case142 »

voisko joku yllä pitäjistä tehä sellaseen aihe alueen missä ois usein kysytyt asiat tai kaikki missä on kysytty apua just esim. rar ja zip tiedostot giants editor sun muuta :roll:
Kuva
Heme87

juu mutta mulla ei sitä mods kansiota löydy. exe tiedostoja oon laittanu sinne trailers kansioon ja ne on alkanu pelaamaan hyvin. oisko siinä sitte mitään muuta paikkaa mihin laittaa ne zipit ja rarit. oon kokeillu laittaa niitä samaan ku exetki muttei ala toimiin
4ntti93
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja 4ntti93 »

Heme87 kirjoitti:juu mutta mulla ei sitä mods kansiota löydy. exe tiedostoja oon laittanu sinne trailers kansioon ja ne on alkanu pelaamaan hyvin. oisko siinä sitte mitään muuta paikkaa mihin laittaa ne zipit ja rarit. oon kokeillu laittaa niitä samaan ku exetki muttei ala toimiin
tee itse se modikansio
Muskeli_
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja Muskeli_ »

kun peliä kerran käyttää päällä, sinne tulee se modi ja save kansiot! et vaan oo oikeesta paikasta kattonu! ;)
AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
Heme87

4ntti93 kirjoitti:
Heme87 kirjoitti:juu mutta mulla ei sitä mods kansiota löydy. exe tiedostoja oon laittanu sinne trailers kansioon ja ne on alkanu pelaamaan hyvin. oisko siinä sitte mitään muuta paikkaa mihin laittaa ne zipit ja rarit. oon kokeillu laittaa niitä samaan ku exetki muttei ala toimiin
tee itse se modikansio

eli lisäänkö tuon kansion sinne vaan ku ei oo tullu tollasta kansiota.
Ännä
Moderaattori
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Heme87 kirjoitti:
4ntti93 kirjoitti:
tee itse se modikansio

eli lisäänkö tuon kansion sinne vaan ku ei oo tullu tollasta kansiota.
Joo...
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Apu & tuki”