















Äijähän painaa pitkää päivää.Saemo kirjoitti:Yövuoroa pukkaa
Aika kulahtanneet eturattaat sulla tuossa viijatissaopelman kirjoitti:
Hommasin tuommoisen vanhemman fiiatin nettikoneesta. Mutta tarkkana suap olla noiden ilmoitusten kanssa. Kerran oli samanmoinen mutta siinä oli moottorikin väärinpäin ja mittarikin oli revitty jostain 110-90. No onnex en siihen viritykseen ratkennut
Timzze kirjoitti:joo kiitosta vaanMB_Trac kirjoitti:Kyllähän tuo nätti nyykkäri on, oot vissiin jo vähän nostanu turvetta, kun on noin paljon rahaa?
ankeroinen: Millä perusteella paremmalta? Eihän siinä ollu edes turpeen textuureja!ja oon joo nostanu tuota turvettaki vähän
jos joku vielä kertois miten sitä pakokaasun määrää voi lisätä niin pistän nyykkärin jakoon
Saemo kirjoitti:Kiitos avusta![]()
Saako tota savun määrää/paikkaa muuten muokattua?
eipä siihen mitään erikoisempia siirtelin niitä fentin lamppuja paikolleen ja ku tarvihtin kaks uutta niin painoin sieltä edit ja duplicate ja siirsin oikeelle paikalleenTimzze kirjoitti:voisisitko laitta vaikka yv:nä ohjeet miten sait valot toimiin
laittakaas johonki tuosta sen nostolaiteversion linkki! kun sitäkin vois sitten käyttää!volvo/valtra kirjoitti:
tollasen värkkäsin tosta etulevystä saa suoraan ek hon kiinni
http://uploaded.to/file/ppzhe3
eli siis tuon saa myös nostolaitteisiin kiinni?Valtra S370 kirjoitti:No sehän on siinä?
Etunostolaitteisiin, voin uppia sulle YV:llä sen nostolaitteisiin olevan..Muskeli_ kirjoitti:eli siis tuon saa myös nostolaitteisiin kiinni?Valtra S370 kirjoitti:No sehän on siinä?
kiitos tästä! itse meinasin just sammaa hommaa tehä...volvo/valtra kirjoitti: tollasen värkkäsin tosta etulevystä saa suoraan ek hon kiinni
http://uploaded.to/file/ppzhe3