tollanen vallu tuli tehtyä ek toimii saa paripyörät pois päälle ja on vaihteet
tehty sen fentin päälle
Mappina toimii hiukan ite muokattu Mapa BY Marcinignac V4moikka13 kirjoitti:tosi hienot kuvat Mb trac ja venom ! Venom mikä mappi käytös?
joo, mutta mulla on se huono puoli, että mä en oo järjestelmän valavojana, ja omalta puolelta se ei hyväksy mapin muokkausta, tai nimen muuttamista, vaikka oon laittanu niin, että on lupa kaikkien muokata kansiota..MB_Trac kirjoitti:On joo, mutta tuo on koko mappi pelkkää suota!Ajattelin sen niin, että on hyvä pitää tämä mun turvemappi ja sitten tavallinen joku muu mappi data kansiossa ja kun haluaa suolle niin laittaa turvemapin nimeksi maps ja toisen mapin nimeksi maps2 ja sitten kun haluaa pois suolta, niin toisinpäin.. Ja tallennuksetkin voi tehdä niin että vaikka ekassa tallennuksessa käytetään turvemappia ja toisessa jotain muuta tavallista!
oon tehny ihte asiassa aika kauan tota 2 sace systemiä ku on esim koittanu jtn hyvää mappia ja muutenkiSimulation kirjoitti:joo, mutta mulla on se huono puoli, että mä en oo järjestelmän valavojana, ja omalta puolelta se ei hyväksy mapin muokkausta, tai nimen muuttamista, vaikka oon laittanu niin, että on lupa kaikkien muokata kansiota..MB_Trac kirjoitti:On joo, mutta tuo on koko mappi pelkkää suota!Ajattelin sen niin, että on hyvä pitää tämä mun turvemappi ja sitten tavallinen joku muu mappi data kansiossa ja kun haluaa suolle niin laittaa turvemapin nimeksi maps ja toisen mapin nimeksi maps2 ja sitten kun haluaa pois suolta, niin toisinpäin.. Ja tallennuksetkin voi tehdä niin että vaikka ekassa tallennuksessa käytetään turvemappia ja toisessa jotain muuta tavallista!