

Valmet 865 valmet 620 ek

Valtra t151
Niin tekee.laurimarkus kirjoitti:Kaikkihan ne onSISU-mies kirjoitti:Nätti Teeläinen.
Ja turbiini!!!!Simulation kirjoitti:Ja hinta sen mukaan-> Alvin kaasa rapiat 26 000
Ai että tavallisella kytkimellä joutuu pykältää enempi. Et oo ajanu turbiinikoneella kyllä paljoo.... Se loppuu vetoteho kun kiekat menee aale 1500, ja vääntö on paras yleensä siinä 1100-1500....Ezmo kirjoitti:Turbiinihan on paras kytkin pienemmissä traktoreissa ja varsinkin ek käytössä. Töissä 6850:pinen on 13000 ajettu ja hirviästi ekta käytetty, eikä yhtään kytkin ongelmaa ollu. 15 kuution lietekärryä ja 24 paalin lavettia on paljon sillä vedetty, eikä tavallisella kytkimällä oo niin hyvä vetää, kun joutuu pykältämään vaihteita enemmän ja kytkintä luistauttaan.
Kyllä mieluummin meen teellä kun metsolla. Siin ei oo turpiinia hirastamassa.Simulation kirjoitti:Joo viisviitoselle tein stil testin niin 1400 ottaa turpiini kiekkojen mukaa.
Mutta saaha sitä öljyä lisättyä vieläkin, niin alakaa ottaa jo alempaa. Tosin ei ole niin hyvä käytölleen sitte..
Onhan se 805 mielekkäämpi ajjaa jos on kunnolla voimaa, mutta minä nautin JOKA IKINEN kerta kun vaihan pikavaihetta isommalle eikä nykäse ko pehemiästi mennnöö
Mites muute ko pukin penkkaa, niin kärsiikö sitä turpiinia vain luistattaa kaasulla, että raakasti vain kaasua että rupiaa sutimmaa? Ko eräs tuttu kehu valametin turpiinia että se jos mikä kestää luistattaa!
Sitä ruuvii väännettiin 2.5 kierrosta siin pumpus.Simulation kirjoitti:Sillon siellä ei oo koskkaa ollukka sääjöt kohillaan tai ootte lisänny voimmaa!
Äkkiä sinne turpiinii lisää öljyä nii rupiaa kulukkee!