Mulla tulee huomenna 1vuosi ja 1kuukausi.Todomppa kirjoitti:Onnee! Mulla on vielä PIITKÄ matka siihen.Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.

Mulla tulee huomenna 1vuosi ja 1kuukausi.Todomppa kirjoitti:Onnee! Mulla on vielä PIITKÄ matka siihen.Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.
Sama täälläki.Todomppa kirjoitti:Onnee! Mulla on vielä PIITKÄ matka siihen.Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.
Admin on vanhin tällä foorumilla, jos oikeen muistan?Killerhangar kirjoitti:Second thatEli ollaan sitä wanhaa polvea. Vaivoin voi uskoa että Masa on ollu meitä ennen täällä
Onhan noita muutama jo tullu lähetettyä. Kattelin tossa niin yli 2,5 vuotta oon jo tän foorumin henkilökunnassakin ollu mukana.remontti reiska kirjoitti:Näköjään viestejäkin tullut...Motokuski kirjoitti:Johan tässä kohta tulee kolme vuotta täyteen.Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.
Ja onneksi oletkii ollu mukana.Motokuski kirjoitti:Onhan noita muutama jo tullu lähetettyä. Kattelin tossa niin yli 2,5 vuotta oon jo tän foorumin henkilökunnassakin ollu mukana.
Ei v*ttu oot aika taneli.leepu kirjoitti:Se tunne ku leikin weidemanilla ja sitte oija jää pettää ja ei millää ylös, sitte hajin lankkuja ja painatin etuset ylös ja lankut alle. Onneks kylymä eso pelastaa päivä.
21 päivää vielä niin tuloo kaksvuotta täälä täyteen.Iiro kirjoitti:Kohta puolee toista vuotta täällä.
Älä, oli nii hyvä kantohanki että se kesti weidemania, nii luulekko että pystyn vastustaa kiusausta mennä siihe oija jään päälle ajamaa, ku "eihä siinä nyt oo syvästi ja kauha paikallaa, nii pääsen vaikka kuuhu" en onneks ajatellu nii pitkälle että siinä on tosiaa 20cm vettä ja n40cm savi velliä pohojalla.erkko fin kirjoitti:Ei v*ttu oot aika taneli.leepu kirjoitti:Se tunne ku leikin weidemanilla ja sitte oija jää pettää ja ei millää ylös, sitte hajin lankkuja ja painatin etuset ylös ja lankut alle. Onneks kylymä eso pelastaa päivä.Mut onneks es.
On oikeesti ihan pirun hyvä. Tällästä tää on nykyää, ei uskalla ees ulos mennä kotona iltasi ku tiedä mitä narkkaria tulee vastaan...Jeppe kirjoitti:
Kattokaa loppuu asti.
Kyllähän tuo hanki kesti mun primeraakin.leepu kirjoitti:Älä, oli nii hyvä kantohanki että se kesti weidemania, nii luulekko että pystyn vastustaa kiusausta mennä siihe oija jään päälle ajamaa, ku "eihä siinä nyt oo syvästi ja kauha paikallaa, nii pääsen vaikka kuuhu" en onneks ajatellu nii pitkälle että siinä on tosiaa 20cm vettä ja n40cm savi velliä pohojalla.erkko fin kirjoitti:Ei v*ttu oot aika taneli.leepu kirjoitti:Se tunne ku leikin weidemanilla ja sitte oija jää pettää ja ei millää ylös, sitte hajin lankkuja ja painatin etuset ylös ja lankut alle. Onneks kylymä eso pelastaa päivä.Mut onneks es.
Pakko samastua!urakkamies kirjoitti:Meilläpäin ei edes tullu kunnon hankia, hyvä että kesti kävellä.
Tällänen olis muuten aika kiva, valitettavasti niitä vain on turhan harvassa ainaki täälä ja kauempaa tuottaessa on omat onkelmansa.
Meikän kohdalla ei paljo siitä muurista mennä edes ysipillarilla lävitte, mutta siirrot hoituu mukavasti omalla kalustolla ei muutaku Setori tulille Tuhurit perähä ja Keski Eurooppaan....Killerhangar kirjoitti:REPSVähä sama ongelma ku urakkamiehellä. Ja ulkomaankaupassa on omat hankaluutensa korkeista siirtokuluista ja ehkäpä jopa kevyestä kielimuurista johtuen...